Πεισιθάνατος Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Hei! Etter litt tips herfra og derfra, samt egen lesning, har jeg nå kommet fram til en bestemt sammensetning av komponenter. Jeg tar dog gjerne imot noen siste kommentarer fra forumet før jeg bestiller. Finnes det noen grunn til at følgende sammensetning skal ha kompatibilitetsproblemer, eller ser dette ut til å være en (vel)fungerende sammensetning? - Asus P8Z68-V - Asus GeForce GTX 560 Ti - Intel Core i5 2500 - Corsair Vengeance DDR3-1600 8 GB (2x4GB) CL8 - Corsair HX 650W - Western Digital Caviar Black 1 TB, 64 MB cache - Plextor PX-L890SA - Fractal Design Define R3 Black Pearl Svar mottas med takk! Lenke til kommentar
spamex Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Det ser ganske bra ut Vis du har tenkt til å klokke prossesoren burde du gå for i5 2500K, men vis du ikke har tenkt til det så er 2500 bra nok. Og vis du har penger til en SSD burde du kjøpe en Denne her kan funke bra til OS disk og noen spill, vis du spiller. Lenke til kommentar
vhaarr Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Ser veldig bra ut, men kjøp en SSD Og om du gjør det, kan du like gjerne kjøpe en "Green" WD HDD istedet for den "Black"-versjonen du har valgt. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 Da var PC-en bestilt. Takk for tilbakemeldingene. Jeg tror nok ikke jeg vil ha behov for SSD i første omgang, men jeg kan evt. utvide med SSD på et senere tidspunkt. Lenke til kommentar
vhaarr Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Da var PC-en bestilt. Takk for tilbakemeldingene. Jeg tror nok ikke jeg vil ha behov for SSD i første omgang, men jeg kan evt. utvide med SSD på et senere tidspunkt. Når du kjøper den SSDen om 5 år kommer du til å tenke "hvorfor i alle verdens land gjorde jeg ikke dette for 5 år siden". Da vil jeg være der for å si "I told you so." Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Sleng på denne du: www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=630675 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå