anderslien Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Hei! Jeg lurer på hvor mye Siemens U10 vil koste og når kommer den? Lenke til kommentar
molna Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 U10 har vært i salg i et halvår, men selvsagt ikke i Norge, siden dere ikke har UMTS enda U10 selges bare i noen få land og inntil Norge fpr UMTS har forhåpentligvis Siemens kommet med en ny (og egenprodusert..) UMTS-mobil Lenke til kommentar
Strider16 Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Kommer den til Norge? Hvor mye vil den koste? Lenke til kommentar
Trio Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Jeg mener og ha sett en helt lik motorola.. :-? Kan dette stemme?? Tror faktisk det var her på amobil jeg så den Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 Ja, det kan stemme. Siemens har lagd en nesten helt lik tlf som motorola. Lenke til kommentar
molna Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Siemens har ikke lagd den engang. Den er lagd av Motorola og ble vel opprinnelig til U10 bare for å være test-mobil i UMTS-nettene Siemens bygger. Men, nå har de altså solgt den en stund i enkelte land også. Temmelig uinteressant mobil egentlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå