Hyperio Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Hvis dette stemmer er det jo et latterlig høyt bud: http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article3219560.ece Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Alt for mye. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Nja... vil vel si at jeg tror han er mer verdt de pengene enn Carroll var. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Det blir for tidlig å konkludere. Redigert: Men jeg ville heller betalt 310m for Götze enn for Carroll. Ingen tvil. Endret 30. august 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Det kan vel diskuteres. Eller det kan det ikke, er umulig å sammenligne. Stusset mest på at Arsenal byr så mye. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Hepp! mine innlegg Må nok poppe en bigone-kode i morra for å følge med på deadlineday. Aaah, alltid like spennende altså Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Ikke dumt å poppe en sånn nei, jeg har faktisk en liggende. Gleder meg til trippel cheese er på tilbud igjenn Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Er den god? Vurderte den her en annen dag, men gikk for en original og den der bacon-greia - som for øvrig var stygg -.. Litt skravletrådmateriale dette kanskje, vi tar det der Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 VGTV skal ha egen sending i morra fra 21.00. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Tipper at Henri Lansbury er klar for West Ham innen 17 timer... Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Mine innlegg. Spent som faen. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Ja, dette blir spennende. Tror flere av toppklubbene muligens ikke er helt ferdig enda. Vært veldig stille fra White Hart Lane, og Arsenal ser ut som de har kommet sent i gang. Tipper minst tre signeringer fra de tre store hovedstadsklubbene (Chelsea, Spurs og Arsenal). I Manchester vet man aldri hva de lyseblå kan finne på. De røde der tror jeg er ferdige med sin handling (med mindre man skulle få veldig hast med Sneijder). I Liverpool er ståa at de blå ikke har råd til noe som helst, mens i Liverpool jobbes det med en backupspiss, siden N'Gog mest sannsynlig forsvinner i dag. På St. James Park begynner man vel også å bli fornøyd, med mindre man skal ha en venstreback? Spanande. Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Santon skal spille venstreback. Jaktes på en spiss, samt at Darnell Situ er på vei, men Swansea har plutselig vist interesse for han og. Men satser på at det går i orden. Spiss ser problematisk ut, dog. CaulkinTheTimes George Caulkin #NUFC offer for Cissé rejected - talks for Maiga, Macheda. Rejected chance to sign Floccari (Lazio), Ogunjimi (Genk) & Caracciolo (Brescia) Urg! Har jævlig lyst på Cissé. Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Neineinei! Papiss Demba Cissé. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Speculation: Skysports.com understands Birmingham are closing in on a deal for Newcastle United striker Nile Ranger. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Speculation: Sky Sports sources understand Stoke are in talks with Arsenal striker Nicklas Bendtner about a move to the Britannia Stadium. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Litt fra Italia, men det var kanskje noen i England som håpet: Juventus Football Club S.p.A. announces that the agreement with Hamburger Sport-Verein e.V. for the definitive acquisition of the registration rights of the Dutch player Eljero Elia has been finalized. The contract envisages the payment by Juventus of € 9 million(...)The purchase value may increase by a further of € 1 million on achieving given sports performances in the course of the duration of the contract. Juventus and the player have signed a 4-year contract of employment. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Speculation: Reports in France claim that Fulham, Blackburn, Everton, Genoa and Olympiakos are all trying to sign Marseille striker Andre-Pierre Gignac on-loan. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Rykte: Tottenham striker Roman Pavlyuchenko is desperate to leave the club with the Russia international claiming Sunderland are interested in his signature. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå