Gå til innhold

Transfer deadline 31.08 2011

Gjest Slettet-w7DZlO15

Anbefalte innlegg

Rik.

Ble skrevet om det på Newutd.no-forumet nå. "I følge Wiki er han "fattigere" enn Ashley. Så han har ikke nok kapital til å pøse inn alt fra sin egen lomme..Da regner jeg med at han kjører en typisk amerikansk stratigi, lån med sikkerhet i klubben cheesy.gif"

Det kan jo bli spennende etterhvert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@CulannDavies:

From the Telegraph "Confirmation from a Leverkusen source that the London club attempting to sign Renato Augusto IS Arsenal. A deal is far from agreed at the moment, with Arsenal’s opening bid far short of Leverkusen’s valuation of around €20m. Augusto, however, is keen on a move to the Premier League, and he flew into Heathrow about half and hour ago to go for a medical, in the hope that a transfer can be agreed by the deadline. Looks like this one will go down to the wire…" HELL YES!!!

Spennende!

Edit:

@MattLawExpress:

Hearing Arsenal gone in strong this arvo for Arteta - think he's one

@JohnCrossMirror:

Hearing #AFC bang in for Arteta, very hopeful of getting deal done before deadline. See Mirror website for latest transfers
Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Der er vi igang med studio.

Noen andre som ikke har lyd?

Lyd her.

''Hørte nettopp et rykte som sa Meireles til Chelsea for £14M og Sturridge motsatt vei på lån med opsjon for kjøp. Har ikke link så ta det for det det er.''

Lenke til kommentar

Rik.

Ble skrevet om det på Newutd.no-forumet nå. "I følge Wiki er han "fattigere" enn Ashley. Så han har ikke nok kapital til å pøse inn alt fra sin egen lomme..Da regner jeg med at han kjører en typisk amerikansk stratigi, lån med sikkerhet i klubben cheesy.gif"

Det kan jo bli spennende etterhvert.

Mja, men jeg har full tiltro til de nye eierne. Føles godt i forhold til de forrige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...