Djakobsen Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Hei, skal kjøpe ny mobil, og siden jeg har sagt opp det gamle telenor abbonementet må jeg ha et nytt. Det jeg lurer på er om jeg kan videreføre nummeret mitt, og isåfall, hvordan? Har prøvd å registrere meg med det gamle, men jeg må ha en verifiseringskode, som jeg ikke får tatt imot uten abbonement. Er nummeret fortsatt mitt, eller ble det automatisk telenor sitt når jeg sa opp abbonementet? På forhånd takk -Djakobsen Endret 31. august 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Då må nok mest sannsynligvis få nytt nummer, eneste muligheten jeg kan tenke meg er at du kan få Telenor til å aktivere det gamle nummeret ditt igjen. Deretter bestiller du portering hos den nye leverandøren. Lenke til kommentar
Djakobsen Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Ok, takk Tingen er at jeg akuratt har delt ut nummeret (det gamle) til bedriften jeg blir ansatt i ++, men skal prøve å kontakte telenor (selv om jeg personlig avskyr de med hele mitt hjerte) -Djakobsen Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Du har to muligheter: 1. Opprett nytt abonnement og få tildelt nytt telefonnummer fra din nye operatør. 2. Be Telenor aktivere ditt gamle nummer, ta kontakt med ny operatør og bestill portering til de. 14 dager senere er nummer flyttet til den nye operatøren. I mellomtiden må du holde ut som kunde hos Telenor. Lenke til kommentar
Djakobsen Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Takk, da var det oppklart Får ringe telenor og aktivere det som kontantkort elns. -Djakobsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå