eriknor Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Uvær Bildet er fjernet. Beskrivelse: Vidvinkel Sigma 10-20mm 1:4-5,6 DC HSM. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Dette er vær som er vel verdt å forevige! Meget spesielle skyformasjoner, nesten som penselstrøk. Bra dybde og skarphet. Fint lys. Muligens et bittelite kutt nede hadde gjort seg... God 4'er fra meg på dette! Lenke til kommentar
Reugen Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Synes du har fin balansen mellom himmel og bakke - med hovedvekt på skyformasjonene. Godt eksponert, fint komponert og gode farger. En uheldig detalj kanskje; åsen i bakgrunnen klipper trærne i to. Vet ikke om det var mulig å finne et annet ståsted, men i værste fall ville vel et "mageplask" ha fått trærne opp med himmelen som bakgrunn eller ....? En sterk 4`er fra meg også Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Ikke lett å komme med konstruktiv kritikk på dette bildet, det er et flott uvær du har fanget her og jeg liker måten du presenterer balansen mellom himmel og jord her. Flott! Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 specielt, flot dette Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Et flott bilde, jeg synes kanskje det ble vell mye himmel, et lite kutt på 2-3 cm i toppen hadde gjort seg etter min mening Lenke til kommentar
Evgeny W Kunnikoff Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Nydelig bilde med fin balanse mellom de spesielle skyformasjonene og bakken. Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Big storm coming. Spennede og sjeldne skyformasjoner du har fanget. Lenke til kommentar
Janne caspersen Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Det er sjelden jeg kommenterer landskapsbilder, er litt forsynt av å se på alle de nesten identiske landskapsbildene som pryder førstesiden på bildekritikken hver dag. Dette er en sjanger jeg ikke har peiling på, så konstruktiv kritikk blir vanskelig. Jeg kan bare si at dette bilde likte jeg svært godt, blir helt fasinert av formasjonene på himmelen. Vakkert lys og fine naturlige farger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg