Slipstream Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Et raskt søk viser store forskjeller på et og samme proukt. Men hva er det egentlig man kjøper? Eller for å stille spørsmålet jrg egentlig lurer på: hva er billigste fullverdjon lisensen for Adobe Illustrator og Photoshop CS5 man kan få tak i? Det kan da ikke være de 250 kroners boksene? Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Det er nok ikke photoshop på 250kroners boksene nei, tenker det er bare illustrator. Lenke til kommentar
Slipstream Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Det er nok ikke photoshop på 250kroners boksene nei, tenker det er bare illustrator. Illustrator og Photoshop koster hver for seg 6800 direkte fra Adobe. Jeg skjønner altså ikke hva disse 250 kroners boksene inneholder. :S Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Flere sånne pakker er bare installasjonsmedier uten lisens, en ekstra lisens til en eksisterende volumlisensavtale eller lignende. Nei, du får ikke illustrator for 250 kr. Lenke til kommentar
kelloggs007 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Ja, dette er bare installsjonsmedia, uten lisens. Lenke til kommentar
Slipstream Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Så hva er egentlig billigste Illustrator med lisens? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 199 euro hvis du er student, er det billigste jeg finner (uten å ha sett nøye på andre nettbutikker). Lenke til kommentar
Slipstream Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Jeg er ikke student. Ganske morsomt hvordan man alltid antas å være det på nettfora. 2 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Jeg antok ingenting. Du spurte om billigste pris, og jeg fant billigste pris, dog med en hake. Lenke til kommentar
Slipstream Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 I Adobes nettbutikk er den billigste Illustrator til 5 861,25 NOK (inkluderer 10% kampanjerabatt som varer til 10. sept.) Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Så hva er egentlig billigste Illustrator med lisens? Ca 6 500 kr. Adobe sin nettbutikk er for det meste den rimeligste. Oppgradering fra ca 2 000 kr. Om du har rettigheter så du kan få kjøpt en "utdanningslisens" så kommer du langt rimeligere ut. Har ikke sett enkeltprisen på Illustrator - men Creative Suite etc ligger rundt 2 - 3 000 kr. Et godt alternativ er også å kjøpe på Amazon.com via JetCarrier, dvs du bestiller på Amazon med en adresse man får gjennom JetCarrier, da unngår man eksportbegrensingene. Pris levert i Norge med mva og frakt - ca 4 200 kr. Lenke til kommentar
Slipstream Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Amazon var et godt tips. Creative Suite Std. Edn. koster der 4/5 av hva kun Illustrator koster i Norge. Før mva. og frakt, men likevel. Lenke til kommentar
Slipstream Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Denne prisen kan da ikke stemme?! http://www.amazon.com/Adobe-Software-Creative-Standard-English/dp/B0050PJRUO/ref=sr_1_9?s=software&ie=UTF8&qid=1314734211&sr=1-9 Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Denne prisen kan da ikke stemme?! http://www.amazon.com/Adobe-Software-Creative-Standard-English/dp/B0050PJRUO/ref=sr_1_9?s=software&ie=UTF8&qid=1314734211&sr=1-9 Det kan den. Som du ser er det en "affiliate" butikk (dvs en butikk som etter avtale selger gjennom Amazon sitt system). Det hender disse, og Amazon selv har utrolige gode tilbud. Jeg brukte et slik for mange år siden da jeg kjøpte Creative Suite 1 (første gang jeg brukte JetCarrier også). Problemet med "affiliate" butikkene er at de kan ha strengere sjekker mot kort etc. Så selv om jeg får gjennom kjøp fra Amazon.com med norsk kredittkort og JetCarrier adresse, har jeg opplevd at kortet ble avvist hos en som var slik butikk i butikken. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Et raskt søk viser store forskjeller på et og samme proukt. Men hva er det egentlig man kjøper? Eller for å stille spørsmålet jrg egentlig lurer på: hva er billigste fullverdjon lisensen for Adobe Illustrator og Photoshop CS5 man kan få tak i? Det kan da ikke være de 250 kroners boksene? For det første...aldri kjøp adobe fra adobe...mye høyere priser på adobe produkter i Europa enn de er i USA...så bruk netthandel..feks Amazon og slike steder;)...men skulle du ha Elements fra før kan du nå få cs5 til 299USD mot fullpris 699USD fra adobe..og det er billig;)..innen 19.September..og gjelder bare om du har Elements. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå