Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Pris på bytting av fjærer og dempere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er denne prisen helt grei?

Ja, du har no kring fem timar med arbeid der, og med dei prisane ein norsk verkstad - og jeoøt serleg ein som har stjerne på namneskiltet - reknar seg, så skulle vel ikkje det vera så hakkande gale? Litt meiner vel verkstaden du skal blø av di dei taper fortenesta på delesalet og...

Lenke til kommentar

Ja, du har no kring fem timar med arbeid der, og med dei prisane ein norsk verkstad - og jeoøt serleg ein som har stjerne på namneskiltet - reknar seg, så skulle vel ikkje det vera så hakkande gale? Litt meiner vel verkstaden du skal blø av di dei taper fortenesta på delesalet og...

 

Okei, sant det du sier der ;)

 

Det er snakk om å bytte ut et senkesett med originale fjærer/dempere her for å få prøve å eu-godkjenne bilen.

 

Hvis jeg har denne feilen + flere småfeil, tror du det lønner seg å fikse alt på samme verksted? kanskje jeg får litt avslag?

 

Er det lurest å ta en eu-kontroll først, før de bytter fjærer/dempere, også få en pris av de på å få hele greia eu-godkjent?

 

Skal til å selge bilen, men må være eu-godkjent først, så er redd det kan bli dyrt på kontroll for en bil som bare er verdt 20-25 tusen kroner.

Endret av torrytor
Lenke til kommentar

Ville nok først her ha teke ein EU-kontroll ja, og fått oversyn over kva som er gale, om ikkje EU-kontrolltida ER forfalt og bilen får køyreforbod av verkstaden ved slik kontroll. Ellers kan no slike kontrollar takast i Sverige og, og DEI kan ikkje gje noko køyreforbod!

 

Er bilen såpass lite verd som bruktbil etter EU-godkjenning, og du i tillegg får ein rekning på 10000+ for deler og arbeid, ville eg nok sjølv heller valgt å selja bilen "as is" med mangellapp frå EU-kontrollen og det heile som ein del av kontrakten + ymse medfylgjande deler (om du alt har kjøpt dei) for "bod over 10000 kr". Det kan vera eit langt meir interessant kjøpsobjekt for DIY-folk med grei verktykasse, og du sjølv slepp utlegga før sal og uvisse om kor vidt du får dei att ved eit sal.

 

Ellers ville eg nok klårt ha vurdert å teke reparasjon i prisklasse 10000+, kor mykje er arbeidspengar, om ikkje tida beint blokkerte det, her kan eg evt seia litt meir om du sender meg ein PM og seier litt om kvar i landet du bur. Og, om no ein norsk verkstad skal på banen: Kvifor ta noko slikt på verkstad med stjerne i det heile teke, utan å sjekka litt pris hjå andre? Salsprisen for bilen fell temmeleg sikkert ein heil del mindre enn verkstadrekninga om du tek slikt ved ein grei vanleg "allbilverkstad" tilhøyrande Mekonomen, Meca, Automester eller liknande.

Lenke til kommentar

Tusen takk for et utfyldende svar!

 

Eu-kontrolltida er forfalt ja.. så Sverige kan være en mulighet for meg.

 

Har vurdert å selge den som "as is", men jeg har kostet på den en god del i det siste, eksempel splitter nye dekk (2500 kr), nytt batteri (1000 kr), stereo annlegg (4000 kr) og orginale fjærer og dempere (3000 kr).

 

Så tenker på hvor mye jeg kunnet fått for bilen hvis jeg selger den som Eu-godkjent og 0 mangler.

 

Men tenker også på hvor mye verksted-regninga kan bli på.

 

- Skifte fra senkesett (5300 kr)

- lyskontroll

- forstillingskontroll (?)

- defekt langlys

- + andre mulige feil

Endret av torrytor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...