Ketil Solberg Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Regnbue i småland Bildet er fjernet. Beskrivelse: "Falsk" tiltshift, tatt fra stuevinduet en typisk trøndersk sommerdag 2011.. Var litt usikker på hvor jeg skulle legge fokuspunkt, endte opp med fokus på den lille camoingvogna. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Liker denne effekten.Kan minne om miniaturmodell dette landskapet.tilig;) Lenke til kommentar
Lars Mathisen Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Knallstilig effekt som kledde motivet godt Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 En flott "miniatyreffekt" du har fått fram her. Liker denslags jeg... Ikke alltid enkelt å få dette til slik at det blir bra, men det har du greid med glans her. Pluss for regnbuen. En 5'er for dette fra meg! Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Fint. Sløring foran og bak skaper et tilsynelatende miniatyrlandskap. God komposisjon,- den bølgende veien skaper god dybde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg