Flying Squid Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Hei. Vurderer å kjøpe et nytt skjermkort til BF3 kommer. Har nå et MSI GeForce GTX 465 1GB Dette er et kort som funker helt greit, men vurderer å kjøpe et bedre siden det kanskje er litt utdatert til BF3 og ene rekke andre spill. Har ingen peiling hvor mye bf3 "krever", men liker at grafikken er omtrent best mulig. Hadde også vært flott å kjøre Skyrim på maks. Andre stats hvis det spiller noen rolle: (Intel i-5 quad core 760 2.8 Ghz, 4GB RAM) Vurderer kjøpe Radeon 6950 eller kanskje en Nvidia GTX 570 (muligens 560ti). Desverre kan jeg ikke kjøpe et kort som er lengre en 26cm på grunn av plass i kabinettet. Lurer også litt hva jeg bør prioritere i et kort, klokkehastigheten eller minnet? Vet ikke heller hvilke merke som er best, er det noen man bør holde seg unna? Tar gjerne imot råd om hva jeg bør kjøpe ¨ Takk for svar Endret 31. august 2011 av Don'tAsk Lenke til kommentar
super_banan Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 hvis du ikke har noe problem med det kortet du har burde du ikke kjøpe et nytt. 1 Lenke til kommentar
Flying Squid Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 var ikke helt det jeg spurte om... vurderer ikke kjøpe nytt kort ang. feil med mitt nåverende kort skal kanskje kjøpe nytt siden jeg vil ha bedre;P Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 var ikke helt det jeg spurte om... vurderer ikke kjøpe nytt kort ang. feil med mitt nåverende kort skal kanskje kjøpe nytt siden jeg vil ha bedre;P Vent med å kjøpe nytt lort til du har prøvd å kjøre BF3. Det var akkurat det forrige poster sa også. Lenke til kommentar
Flying Squid Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 Ja det er nok muligens lurt. Det er jo ikke mer en et år siden jeg kjøpte nytt. Var ikke det beste kortet riktignok man kunne kjøpe da, men har funka gjennom det året som gikk. Så tar tipset og venter med å vurdere nytt kort til BF3 har kommet ut. Men for å få svar på noe annet (av ren interesse), hva er viktigst i et kort; Minnet eller klokkehastigheten? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Modellnummer. GTX 470 er kraftigere enn ditt 465, men har en klokkehastighet på 607MHz. Klokkehastighet og minnehastighet har ingenting å si på hvordan kortet oppfører seg og yter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå