MrAvionics Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Hei. Hvordan kommer man seg billigst fra Lillestrøm til rygge air port ? Har månedskort oslo akershus. Går vel an å bruke den til akershus grensen ? Lenke til kommentar
Syphilitic Sonja Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Aposlenes hester. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Mener kollektivt. hehe. Gidder ikke gå fra lillestrøm til rygge for å ta fly! Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Hvis jeg for eksempel tar tog, kan jeg vise månedskortet når jeg kjøper biletter slik at jeg betaler fra der månedskortet går ut ? Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 beste hadde vært å tatt tog fra lillestrøm til bussterminalen og tatt denne til rygge http://www.rygge-ekspressen.no/Hovedsiden/tabid/36/language/nb-NO/Default.aspx Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 God mulighet det ja. Flyet jeg har planer om å ta går 07.05, da går rygge ekspressen 04.00, men finner ingen kollektiv muligheter på den tiden av døgnet, hehe. Er det ikke noen tog/ busser som går mellom oslo og lillestrøm i 3-4 tiden ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå