empetre Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Akkurat fått ASUS N55SF levert på døra, og når jeg startet den opp fikk den bluescreen. Når jeg nå starter den opp, kommer denne Windows Boot Manager-meldinga opp: "Windows has encountered a problem communicating with a device connected to your computer. This error can be caused by unplugging a removable storage device such as osv osv." If you continue to recieve this error message, contact the hardware manufacturer. File: \Boot\BCD Status: 0xc00000e9 Info: An unexpected I/O error has occured. What to do? Eneste jeg har koblet til er strømadapteren Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-system/unexpected-io-error-0xc00000e9/ff4a7cb7-8ea4-4b64-909a-8e2a99d67b80 kan muligens være disk feil eller løsnede kabler under transport Er maskinen plombert eller kan du åpne den uten å miste garanti?. så om du ikke mister garanti ved å åpne denne selv så kan du åpne og sjekke at kablene er satt ordentlig på plass. Men er muligens lurt og ringe de du har kjøpt maskinen fra å du ikke mister noen forbrukerrettigheter med reklamsasjon/garanti. Lenke til kommentar
empetre Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Tar ikke sjansen på å åpne en laptop før, da jeg ikke har erfaring med det. Noen som har telefonnummer til Komplett sin kundeservice? Er ganske arg nå!! Lenke til kommentar
empetre Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Det er ikke mulig å stikke personlig til et pick-up point å klage, iogmed at kundeservicen stengte 17? Lenke til kommentar
cfg Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Nei, pickup point har ingenting med kundeservice å gjøre om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
empetre Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Ok, kjipt! Får jeg vente til i morgen med å ringe da. Hvordan er det med DOA-produkter? Ny vare eller må den sendes på rep? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Må sendes inn, og da tester de den. Du får ny vare om de igså får feilen, med mindre de bare reparerer den Lenke til kommentar
empetre Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Må sendes inn, og da tester de den. Du får ny vare om de igså får feilen, med mindre de bare reparerer den Jobber selv på expert, og ved DOA får kunden nytt produkt vis produktet blir levert innen DOA-tid (ca. 10 virkedager). Gjør meg ikke noe om de tester den, det tar ikke lange tiden, men reparere derimot Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Kan jo hende du får ny med en gang, har ikke levert inn noe innenn doa fristen selv, så vet ikke. Men komplett ordner det Lenke til kommentar
empetre Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Nå har jeg ventet siden 1. september. Da leverte jeg pc-en på pick-up point. Fikk beskjed om at det ville ta 2-4 virkedager. Har jeg noen som helst rettigheter? Jeg MÅ jo ha pc-en uansett, så å heve kjøpet er jeg ikke interessert i, med mindre det tar en uke til. Har sendt mail om at jeg krever at de setter pc-en som status 1, og at den skal bli ferdig fortere enn svint. Dette er uakseptabelt, på expert får du ny vare med en gang det defekte produktet er testet, og det gjør vi som regel i butikken. Kommer ikke til å handle på komplett igjen med det første, nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå