Tottoro Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Vet ikke om noen andre har dette problemet, men syns paperbacks fort blir slitt og stygge når de ligger i skulderveske, sekk osv. Lurte på om det finnes noe skikkelig beskyttelse for dette. Etui eller noe i den duren? Prøvd å google dette, men finner egentlig ikke noe jeg ønsker. Takker for hjelp og forslag! Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Dette lurer jeg også på. Alle skolebøkene mine er paperbacks, og det er irriterende å se hvor stygge bøkene blir i løpet av semesteret. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Det er bare å ta kontaktpapir rundt selve coveret. La det gå litt utenfor kantene og brett innover, så holdet det lenge og beskytter mot fukt og slitasje. (dvs det tåler om du søler vann på coveret, men selvsagt ikke inni.) Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Hvis jeg skal ha en paperback bok med meg så pleier jeg bare å legge boken inn i en passende pose og pakke posen stramt rundt boken. Men kan se at det kan bli litt småstress hvis det er mange bøker det er snakk om. Lenke til kommentar
Tottoro Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Ja, skulle bare hatt et slags reisefuteral. Sett et bar på amazon jeg vurderer bestille meg. Kommer tilbake med en kommentar av produktet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå