Jan Erik Engan Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Blue II Bildet er fjernet. Beskrivelse: Endelig fikk jeg nett igjen..nesten 3 uker uten og 2 min å fikse..jaja. Dette kun skarpet opp og beskåret noe på hver side..i cs5;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
Heiwe Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 En fin blomst i blått og med god skarphet. Litt usikker på det lyseblå feltet - kanskje kunne det ha vært mer av det, eller mindre. Greit i komp/utsnitt. ( Var så snedig å se når jeg la inn et blomsterbilde - vi har valgt stilken hver vår vei; ) = Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Velkommen tilbake Jan Erik, det er en flott blomst du har tatt med i anledningen Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Takker Heidi og Kjell...går det ikke an å kommentere fra forumet lenger? Ja her litt å ta igjen nå Kjell...ikke fått jobbet med bilder da brannmur osv har vært nede uten oppdateringer.og virus vil vi da ikke ha?? Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 kommutering i forum har vert litt av og litt på i det siste, men det går seg vel til Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 fin veleksponert bilde op mod de lyse skyer og den blå himmel Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Vakker blomst - skarp og flott har du fått den. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Takker Torhild og Leif;) Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 uvanlig vinkel, liker allt untatt det blå feltet... Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 3 uker uten nett, går det an da Uvant å se makrobilde fra deg, fin perspektiv og farge Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 Takker fotogigen og Eva.Ja det blå feltet kunne jeg nok vært uten,men dette er en av en hel skare av samme blomst..så var ikke til å unngå uten å få med andre blomster i bildet,da jeg her vlle kopmonere bilde i kamera...og måtte nesten på rygg her...stilken er så og si loddrett slik den stod i beddet. Eva...ja det går men du verden og hardt;)...men frua var fornøyd i hverfall..hehe;) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Flott fanget Engan med hilsen Olsson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg