Bornslip Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Hadde kanskje 20-30 meldinger inne i telefonminnet på t610'en min, så skulle jeg bytte SIM-kort for å sjekke om et annet abb. jeg har bestillt var aktivert, men det var det ikke, så jeg måtte bytte tilbake til det gamle SIM-kortet, men da jeg byttet tilbake var plutselig ALLE meldingene i innboksen min forsvunnet, borte vekk! AAAArrrgh, hadde en del meldinger jeg ville beholde...er dette normalt? noe jeg kan gjøre??? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Det er det lille problemet med Ericsson telefonene, minnet som liggger inne blir sletta (meldinger, anrop) når det kommer eit anna simkort inn i telefonen, dette er sikkert for å "beskytte" sist bruker at det ikkje er mulig å lese kva som stod inne på telefonen. Det vil også skje etter at batteriet har over ute for lenge. nokiane har ikkje denne funkjenen men ein sperre muligheit for bruk av minne. mvh JanEirik Lenke til kommentar
smas190 Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 wtf?! skjer dette alltid på SE tlf'er? det er jo værtfall gay :o Lenke til kommentar
Magz Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 De meldingene du skal spare på må du legge i sim-arkiv, da lagrer du de på sim kort og vil ikke bli sletta, synes det funker ganske bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå