BOZZ55 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) hei hva syns du er best av ps3 eller xbox360 dette er en tråd der man kan diskuter hva som er best. jeg syns personlig ps3 er best men hva syns du? Endret 30. august 2011 av BOZZ55 Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Usaklig kommentar funnet, vennligst ha deg ut av tråden. Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Finnes det ikke en god del av denne type tråd? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Apple Pippin Endret 30. august 2011 av taterfyrings Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Nok en slik tråd. Dette har blitt diskutert ihjel og enda så kommer slike tråder frem lyset. Ingen av de er "best", det står mest på personlige preferanser. Why eie en når man kan ha alle Endret 30. august 2011 av iToMaN 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 hei hva syns du er best av ps3 eller xbox360 dette er en tråd der man kan diskuter hva som er best. jeg syns personlig ps3 er best men hva syns du? Nintendo nes. Ingen over, ingen vedsidenav. Du burde sutte å trolle.... Du kommer heller ikke med noen grund til hvorfor du syns ps3 er best.... Lenke til kommentar
StorSlemUlv Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Xbox slår nok det meste. 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hvorfor? Kan ikke bare si noe er best uten å begrunne hva som gjør den bedre.... Kids.... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Min konklusjon er at begge er like gode. Grafikkmessig er det lite som skiller de 2 konsollene. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Ingenting slår gode gamle gameboy og Pokemon! SNES er nærme, men holder meg til Gameboy Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Her var det spillet jeg spilte når jeg var ung, var ikke snakk om skjermkort i crossfire her. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 PS3 has cellprossessur it winnssssz! Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Haha, artig tråd! Neogeo er selvsagt best! Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg har hatt begge to i flere år nå, men må innrømme at jeg foretrekker xboxen for spill over nett. Utenom det er begge to gode konsoller som tilbyr masse underholdning for pengene. Og med tanke på den lave prisen så skjønner jeg ikke at folk gidder å kjøpe kun en av de. Get the best from both worlds. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hvis dere ikke har tenkt å si hva som gjør di n konsoll best så er det ingen vitsi å poste. Nytter ikke å kun skrive xbox 360 Har selv hatt begge konsollene og er veldig fornøyd med min ps3:). Syns de analoge stikkene er mer presise på ps3en men noe vondere å holde i. Stor fordel med wifi fra dag en o g blueray. Gratis nettspilling for noen som er fattig er heller ikke noe å klage over:). Stor fordel og er at det ikke er stor batterivoks under kontrolleren:). Dessuten er maskinen stille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå