Øystein.F. Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Sommaren er over ? no skal det spelast! Les hele saken Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Blir en fantastisk spill høst ja, blir nesten for mye av det gode I september nøyer jeg meg med Resistance 3 og Gears of war 3. Lenke til kommentar
Long Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Slettes ikke ille måned som en gamer, nei. Og hvorfor inkluderte dere ikke Dead Island? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Fantastisk oppvarming for oktober og november, gleder meg til å se slutten av Gears of war sagaen og spent på campaignen faktisk. Ikke så sikker på Resistance 3, skeptisk til hvordan det utvikler seg videre, men gleder meg til å se en anmeldelse. Og såklart Fifa blir jo spilt halvt ihjel hver gang det havner i huset. Bra måned, gleder meg masse. Glemte helt Space Marine, ser brutalt og artig ut, lekte en del med demoen, men vet ikke med fullkjøp enda. Endret 30. august 2011 av Akrabra Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Blir ikke så mange spill i September. Blir egentlig bare Gears of War 3 som jeg har bestilt. Har derimot hatt øynene opp for Resistance 3, Space Marine, Driver: San Francisco, Trackmania 2 og ICO/Shadow of the Colossus HD Colelction. Så blir nok å kjøpe dem etterhvert. Lenke til kommentar
EnGud Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 where's my Dawn of Fantasy, my Heroes 6 and my Red Orchestra 2? D: Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Red Orchestra er forhåndsbestilt. GeoW3 og Warhammer blir kjøpt etterhvert når de går ned under 200,- El Shaddai er nok et spill som blir kjøpt på impuls en gang, mens Ubisoft ikke får mine penger (Trackmania)! Hvis det går an å kjøpe Trackmania direkte fra Nadeo blir det nok kjøpt inn før neste LAN Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 El Shaddai: Ascension of the Metatron er uten tvil ett av de mer interessante titlene i år. Fifa 12 frister, siden det er gøy med en fotballkamp i blant. Trackmania 2 Canyon kommer jeg sikkert til å skaffe meg en dag. Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 NHL 10 - 10/10 fra Gamer.no (http://www.gamer.no/artikler/22422/anmeldelse-nhl-10/2/) NHL 11 - 10/10 fra Gamer.no (http://www.gamer.no/artikler/70518/anmeldelse-nhl-11/) Ikke nok til å legge ved en liten notis om at NHL 12 faktisk kommer niende september? : ) Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Eg ser ganske mykje fram til Persona 2: Innocent Sin på PSP! Det kjem ut i nord-amerika på 20. september, som for øvrig faktisk er fødselsdagen min. Europeisk sleppdato er visst neste år, men PSP-en er regionsfri. Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Har dere glemt NHL 12? Kåret til beste sportsspill år etter år etter år....Nei, nå ble jeg faktisk litt skuffa over gamer.no....NHL er kongespill! Mange som dessverre ikke har skjønt/skjønner hockey, derfor utelater dere spillet??? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Skal ha fire av de 5 jeg. De er bestilt og betalt allerede Resistance 3 FIFA 12 Space Marine Gears Of War 3 Mest sulten på av disse spillene er soleklart Resistance 3 og Space Marine som ga meg masse bra action det jeg har prøvd Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 El Shaddai: Ascension of the Metatron er uten tvil ett av de mer interessante titlene i år. Enig. Jeg har forhåndsbestilt det og Resistance 3. Har også veldig lyst på ICO & SotC HD. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Gears of war 3 blir ikke kjøp, men spille med kamerater gjennom Co-op. Kommer kanskje til å kjøpe space marine, kanskje hvis jeg får jobb ^^ Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Blir lite spilling og mye tid på jakt i september ser jeg... :-) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Som vanlig har de "glemt" at det finnes håndholdte konsoller. Driver: San Francisco ble for eksempel nevnt, men Driver: Renegade ble glatt oversett. StarFox 64 3D fikk 94% i et blad, men ble totalt oversett. Og hva med Disgaea 4? Og de "store" plattformene får blandt annet Men of Valor: Vietman og Lord of the Rings Online: Rise of Isengard i september. I stedet for å lage en sånn tulleartikkel er det vel bedre å bare linke til spillkalenderen deres en gang for alle? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Red Orchestra 2 og Space Marine for min del. Lenke til kommentar
latslask Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Kommer ny campaign til Shogun 2: TW også Lenke til kommentar
Mor10 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Har dere valgt å utelate Dead Island fra listen av politisk korrekte årsaker? Endret 30. august 2011 av -Morten_InnleggNO Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 -DEAD ISLAND! 360 versjonen er allerede bestilt :!: -Gears 3 -Resistance 3 Disse skal jeg ha. I den rekkefølgen. Men blir slitsomt da jeg enda har Assassins creed brotherhood, witcher 2, Magicka, deus ex human revolution og resistance 2 å spille gjennom før 9. september! JEG ELSKER DETTE ÅRET Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå