Woodoo Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Er det noe som helst forskjell på Chieftec Dragon kabinettene og Chieftec Matrix? Er det bare utseendet som er forskjell? Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Det som e forskjellen på dessan kabinettan. ettersom jeg har skjekka et Matrix te en venn. Så e det bare frontdekselet som e forskjellen, det e heil likt inni, har jo selv et Dragon som du ser i sig. Lenke til kommentar
Ivan` Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 yoyo , utsene messig er dem ulike , matrix er coolere og så er det bedre Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 yoyo , utsene messig er dem ulike , matrix er coolere og så er det bedre jess asl? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Tja, jeg synes dragon har det beste designet på fronten, har lite til overs for de hullene i fronten på matrix, de må da hindre endel airflow. Lenke til kommentar
Ivan` Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 heisann , der må jeg være uenig i deg , matrix designet er mye fetere enn dragon vil jeg si da , men hver sin smak .. det som er forskjell på dragon og matrix er jo att det er designet først og fremst .. det andre er att dragon har 340watt og matrix har 360watt , kan bli litt mere stabilere og kan ha litt fetere vifter på matrix ! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 .. det andre er att dragon har 340watt og matrix har 360watt , kan bli litt mere stabilere og kan ha litt fetere vifter på matrix ! Dragon selges med 360W også (i tillegg til noen andre alternativer). Kan få uten PSU også dersom du vil det. Så forskjellen er *kun* fronten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå