kimlul Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Hei! Dette er første gangen jeg er her, så ikke heng meg om jeg har lagt denne tråden i feil emne/sted. Jeg har da fått en skolepc og denne har jeg ikke admin rettigheter på, og jeg vil jo så gjerne ha Spotify på den. Jeg har prøvd ulike programmer (Brent på CD/USB) for å finne ut av admin passordet uten hell. Er det noen der ute som har en løsning på dette? Takker for all den hjelpen jeg kan få. - Kim Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Det er ikke noe du får hjelp med her, fyfy hjelpe omgå slike sperrer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Må du ha Administratortilgang for å kjøre Spotify da? Prøv å installert Spotify hjemmeifra på en USB-pinne, og ta den med på skolen. Utenom det kan ikke vi bidra til å bryte gjennom administratorpassordet på PC-en. *edit* Enhver seriøs skole vil uansett ha sperrer i brannmuren for Spotify og lignende. Endret 30. august 2011 av Slimda Lenke til kommentar
kimlul Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Ah, beklager. Det med USB-pinnen skal jeg nok prøve. Takk Slimda! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Vennligst respekter de som låner deg maskinen og ikke bruk forumet til å "hacke" deg inn på maskinen. http://www.diskusjon...howtopic=821194 Endret 30. august 2011 av Hårek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg