Cerb Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Godag , har fått virus på datan : win32.pinfi , alle spillene er begynte å fucke seg bokstavelig talt og det er andre gang eg mest sannsynelig må avinstallere , har norton ja og den finner 0 virus filer etter att eg fjerna en god del , men det kommer nye filer hele tiden , er det mulig att det viruset ødelegger spill og eller i verstefall hdd ? aldri vert borti det før Lenke til kommentar
KT400 Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Etter et kjapt søk på google finner jeg hos Symantec. Ved å følge denne linken finner du også oppskriften på hvordan du kan bli kvitt det. W32.Pinfi is a memory-resident polymorphic virus that will infect the .EXE and .SCR files. This virus can also spread via mapped drives and network shares. Also Known As: Win32.Parite.a [KAV], W32/Pate.a [McAfee], Win32.Pinfi.A [CA], PE_PARITE.A [Trend], W32/Parite-A [sophos], Win32/Parite.A [RAV] Type: Virus Infection Length: ~177,917 bytes Systems Affected: Windows 95, Windows 98, Windows NT, Windows 2000, Windows XP, Windows Me Edit: @Paddignton du var litt kjappere enn meg...... Edit2: Cerb - Har du kjørt oppdatering på virusprogrammet ditt i det siste ? (ser at oppdatering som tar dette viruset ble lagt ut i oktober 2001....) Lenke til kommentar
Cerb Skrevet 6. august 2003 Forfatter Del Skrevet 6. august 2003 takk , men eg har allerede gjort det , sletta alt i sikkermodus , men alikavel så finner den nye virus heile tida Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 takk , men eg har allerede gjort det , sletta alt i sikkermodus , men alikavel så finner den nye virus heile tida Husket du å plugge ut netverkskabler, fjerne media (cd,dvd,disketter,pendrive) og har du skrudd av restore ? Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Uten å ha lest gjennom linkene deres, har du forsøkt fra en ren boot disk? Om viruset er i minne vil det vel bli der selv om du restarter i safe mode? Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 takk , men eg har allerede gjort det , sletta alt i sikkermodus , men alikavel så finner den nye virus heile tida Sikker på at du har fått med deg alle trinna i removal-instruksjonen i linken jeg ga deg? via: To turn off Windows XP System Restore Helt til og med manuell fjerning av entryen i registry?? Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Burp, kjøp Norman og kjør bootdiskene som de har. Booter fra to disker som scanner og fjerner virus. Har funka superb for meg mange ganger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå