UrgeLoL Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Er nok en grunn til at denne funksjonen ser ut til å være utelatt på de antatt beste tabletene. Det er få som bruker den til det og det er lite etterspurt. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Vi får se når den kommer i posten i morra. Hvis det faktisk ikke er mulig å ringe (vanlig) med den, går den i retur. Jeg har en Galaxy Tab 10.1 i huset (den er ikke min), og kan bekrefte at den ikke kan brukes til å ringe over GSM-nettet som en vanlig mobiltelefon. Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Noen som vet noe nærmere om når dette kommer? MÅ ha! Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Samsung galaxy tab 10.1 er kommet for lenge siden. Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Beklager, skulle skrive det om Toshiba At200 i stedet Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Er det mange her som har opplevd problemer med at glasset "tar borti" skjermen på Galaxy Tab 10.1? Slik at det blir slike merker som ser ut som om man trykker veldig hardt på en lcd skjerm. Ser ved å google litt at det visstnok er en del folk som har fått Tab 10.1 med denne fabrikasjonsfeilen. En kamerat av meg har fått det på sin. Den er vel ca en uke gammel bare. Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Funker denne med nettbank osv? Kan jeg betale via BankID osv når jeg kjøper ting på nettet? Lenke til kommentar
SLETTMEG123 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Helt utrolig at dette nettbrettet fikk 6'er.. har aldri følt meg mer lurt. Ikke rart de ikke lar deg prøve slikt i butikken, for dette var helt forferdelig. Tregere nettbrett har jeg aldri vært borti.. har en Transformer, Tablet S, iPad 1 og 2.. da iPad naturlig nok er raskest, så kan jeg også si at Transformer og Tablet S ikke er så aller verst de heller, selv om de også lugger litt. Men denne tableten her lugger som bare det. Trege menyer, touchwiz eller hva det heter er utrolig treigt, og den kommer med massevis av bloatware. Det er selvfølgelig positive ting med nettbrettet, men ingenting som etter min mening kunne dratt det lenger enn til en 4'er i mine øyne. Jeg leverte det tilbake etter 2 ukers bruk, da det rett og slett tok kaka for min del.. får heller vente på Transformer Prime, da kan det hende vi snakker fart. Lenke til kommentar
SLETTMEG123 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Ja, du kan betale med Bank ID Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Har terningen trillet ned fra 6 til 5? :o Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Transformer Prime har gjort sitt inntog Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Er det bare meg eller har artikkelen endret seg til terningkast 3? Merkelig å få anbefalt-merket og en tréer. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 "Samsung Galaxy Tab 10.1 er på ingen måte perfekt. Likevel er den strået hvassere enn noe annet nettbrett, og dermed blir det toppkarakter." Terningkast 3. Akkurat. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Er det fortsatt ikke alle som har fått med seg dette? Karakteren endres nedover i takt med at nye produkter blir tilgjengelige. Dette har vært nevnt ved flere anledninger tidligere. PS: Jeg er ikke nødvendigvis enig i at det er en god praksis, men det er i alle fall en forklaring. Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Den fikk vel terningkast 6 først? Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Ja, først 6, så en 5, osv... Det er en elendig praksis. Det gir et veldig feilaktig bilde av produkter gjennom tid. Det er fornærmende når de tror ikke lesere klarer å sette terningkast i sammenheng med tidspunkt for omtalen, i tillegg til at tekst og terningkast ikke lenger passer sammen. Rett og slett idiotisk. Og jeg mistenker også at dette ikke er praksis for alle tidligere omtaler? Eller ender alle terninger på 1 etterhvert? Really? Har lite å si at det har blitt nevnt flere ganger i denne tråden eller andre. Når jeg slår opp en test av et produkt forventer jeg som forbruker å finne en test som reflekterer tiden produktet tilhører. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg