paaland Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Er drit lei av CD sin HD PVR dekoder. Den henger stadig. Glemmer å ta opp programmer. Får sjelden serieopptak til å fungere (får "kan ikke ta opp tidligere programmer", hva f. betyr det???), kjempetreg å navigere i EPG osv. Har sett litt på Dreambox, men er så mye å velge mellom at jeg blir usikker på hva som er rett. - Må virke med Canal Digital kabel-tv - Stabil og rask i menyene - Må ha to tunere så jeg kan se et program og ta opp et annet. - HD så klart + HDMI + optisk lyd - Bonus om den feks kan ta opp til fileshare på server og ikke bare lokal HDD. Den trenger ikke kunne spille av mp3, mkv, bilder og fandens oldemor. Jeg har alt en mediespiller som fungerer utmerket (Boxee box). Noen anbefalinger som ikke koster skjorta? Endret 30. august 2011 av paaland Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Noen anbefalinger som ikke koster skjorta? Ikke egentlig. Den eneste som har alt du krever (HD+doble tunere) er Dm8000, og den koster jo skjorta. Dm 500HD og Dm800 har HD og HDMI (evt. m/ overgang fra DVI), men kun singel tuner, og Dm 7025 har doble tunere, men ikke HD og HDMI. Det er imidlertid en ny boks på vei (men ingen vet når...); 7020HD, som har både HD og (mulighet for) doble tunere, og blir billigere enn 8000. Regner med denne også etterhvert vil leveres i en utgave med DVB-C tuner(e) som standard fra forhandler, men det som er nevnt på produktsiden er en (utbyttbar) DVB-S som standard, pluss en tom kortplass for tuner nr.2. Endret 31. august 2011 av Inge Rognmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå