Tor r Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Skybelte. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Et skikkelig WOW bilde Flott dramatikk og fortettet stemning Litt mørkt nede i venstre hjørne, og jeg ville nok også kuttet litt i toppenn - men det er småpirk i denne sammenhengen Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 flot himmel og fine farver i lanskabet, fint at fuglen kom med Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Virkelig flotte skyformasjoner!! Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Skyer er alltid et bra alternativ som bakgrunn i mangel av fjell. Syns du har fått det bra til her. Fuglen passer bra inn. Det jeg savner, er en noe mer spektakulær forgrunn. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Skyer er alltid et bra alternativ som bakgrunn i mangel av fjell. Syns du har fått det bra til her. Fuglen passer bra inn. Det jeg savner, er en noe mer spektakulær forgrunn. Tror faktisk jeg hadde fjernet hele forgrunnen her, latt mest mulig av havet være tilstede så man får litt dybde i bildet, samt kuttet litt på venstre side "4/3 format" Endret 30. august 2011 av Nautica Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 slett ikke værst dette :=) fuglen tilfører bildet det lille ekstra! Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Et skikkelig WOW bilde Flott dramatikk og fortettet stemning Litt mørkt nede i venstre hjørne, og jeg ville nok også kuttet litt i toppenn - men det er småpirk i denne sammenhengen Ja da fant eg ut hvordan melde tilbake. Takk for fine ord Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Skyer er alltid et bra alternativ som bakgrunn i mangel av fjell. Syns du har fått det bra til her. Fuglen passer bra inn. Det jeg savner, er en noe mer spektakulær forgrunn. Takk for tilbakemelding,ikke lett med forgrunn det er så Jæren ser ut,Litt kjedelig enig der.Satt og lenge og håpet på lyset skulle bryte mer igjenom.men etter en time begjynte skyene og løse seg opp. flot himmel og fine farver i lanskabet, fint at fuglen kom med Takk for tilbakemelding. Virkelig flotte skyformasjoner!! Takker slett ikke værst dette :=) fuglen tilfører bildet det lille ekstra! Takk for tilbakemelding. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Skyer er alltid et bra alternativ som bakgrunn i mangel av fjell. Syns du har fått det bra til her. Fuglen passer bra inn. Det jeg savner, er en noe mer spektakulær forgrunn. Tror faktisk jeg hadde fjernet hele forgrunnen her, latt mest mulig av havet være tilstede så man får litt dybde i bildet, samt kuttet litt på venstre side "4/3 format" Prøver alltid ut synspunkter og evalueringer,så kommer til og prøve litt av det du skriver. Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Fint. Interessant å se disse kraftfulle skyene over det flate landskapet. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 Fint. Interessant å se disse kraftfulle skyene over det flate landskapet. Takk for tilbakemelding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg