Amberlamps Skrevet 30. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) Kult. Har du planer om å gjøre mer med bilen til våren? Endret 6. januar 2013 av Amberlamps Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Jeg vet fortsatt ikke så mye om de greiene der, desverre. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Forresten, vet du om det stemmer at kjørelysene på bilen ikke kan programmeres? Med å programmere, mener du f. eks at du har tåkelys + park på dagen og nærlys + park på kvelden, og at alt dette styres av lyssensoren når du har bryteren på auto? Det kan du iallefall Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Herlig at du gikk for bensin og ikke diesel! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Forresten, vet du om det stemmer at kjørelysene på bilen ikke kan programmeres? Med å programmere, mener du f. eks at du har tåkelys + park på dagen og nærlys + park på kvelden, og at alt dette styres av lyssensoren når du har bryteren på auto? Det kan du iallefall Linkelink. Dette vil jeg vite mer om, og sikkert Amber også.. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 31. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) Forresten, vet du om det stemmer at kjørelysene på bilen ikke kan programmeres? Med å programmere, mener du f. eks at du har tåkelys + park på dagen og nærlys + park på kvelden, og at alt dette styres av lyssensoren når du har bryteren på auto? Det kan du iallefall Linkelink. Dette vil jeg vite mer om, og sikkert Amber også.. Ja takk! - Endret 6. januar 2013 av Amberlamps Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 31. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) Herlig at du gikk for bensin og ikke diesel! - Endret 6. januar 2013 av Amberlamps Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Har ikke noe link til dette. Men det går. Kontakt din nærmeste VAGCOM-mann! Tviler på at Møller utfører slike ting ja. Det krevde mye overtalelse fra min side for at de skulle gidde å gjøre lysinnstillinger på min. Hvis dere er VACN medlem er det jo bare å spørre/søke der Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 1. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Har ikke noe link til dette. Men det går. Kontakt din nærmeste VAGCOM-mann! Tviler på at Møller utfører slike ting ja. Det krevde mye overtalelse fra min side for at de skulle gidde å gjøre lysinnstillinger på min. Hvis dere er VACN medlem er det jo bare å spørre/søke der - Endret 6. januar 2013 av Amberlamps Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Har ikke noe link til dette. Men det går. Kontakt din nærmeste VAGCOM-mann! Tviler på at Møller utfører slike ting ja. Det krevde mye overtalelse fra min side for at de skulle gidde å gjøre lysinnstillinger på min. Hvis dere er VACN medlem er det jo bare å spørre/søke der De utførte det på en annen bil vi kjøpte av dem. Men ble virkelig irritert da jeg ble fortalt dette når bilen stod til levering. Jeg hadde tross alt betalt 1800 kroner for en lyspakke jeg egentlig ikke hadde behov for, slik at jeg kunne omprogrammere kjørelysene. (Selger sa da at dette var null problem) Skulle gjerne hatt en VAGCOM mann ja... Som jeg har skrevet før - meld deg inn i VWACN. Du finner mye bra info der, hyppige treff med likesinnede og årstreff og konkurranser osv osv. Var selv medlem der da jeg hadde VW og melder meg nok inn igjen når jeg har relevant bil skal de se. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Bump.. Nå fikk jeg lyst på sånn! Kul lyd og går som en liten kule. Kanskje denne http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=34013598 Ikke like fine seter og litt mindre anlegg, men man kan ikke få alt.. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 28. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Ser du på prisen er det et godt kjøp! Endret 28. mars 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Ser ut som det går mot flunka ny Focus istedet.. Men Golfen ser bedre ut syns jeg. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 29. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) - Endret 6. januar 2013 av Amberlamps Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå