sdf123 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Jeg har arvet en Dell 2407WFPb som har tatt kvelden, skjer ikke noe når jeg prøver å slå den på. Heller ikke noen power/idle lys som lyser. Jeg åpnet opp skjermen og så at Power supplyet så nokså slitt ut. Bla den store kondensatoren så nokså ødelagt ut. Skjermen har stått på ca 70% av året, men mye av dette power save mode. Den har også vært gjennom noen lyn-nedslag:) Er det noe håp tror dere? Bildene er forminsket, kan få original størrelse om det er lettere å vise. Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Ja, det kan være mulig. Har selv reparert en skjerm med defekte kondensatorer med bra resultat. Den store kondensatoren på strømforsyninga ser jo absolutt ikke frisk ut som du sier. Kanskje du skal ta en titt på Badcaps Forums, hvis ingen andre har noe mer vettugt å komme med. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Ja, var inne på det forumet og tittet litt tidligere. Det selges også et sett med rapir-kit kondensatorer på ebay til en 20USD, så kanskje verdt å prøve det. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Ja, var inne på det forumet og tittet litt tidligere. Det selges også et sett med rapir-kit kondensatorer på ebay til en 20USD, så kanskje verdt å prøve det. Det er en begynnelse! La oss håpe på at denne åpenbare årsaken ikke har skapt følge feil. Det blir spennende å se om du fikser dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå