Frederick_ Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Hei jeg er på jakt etter en laptop. Trenger veldig gjerne noen tips i denne store jungelen av laptoper. Det som er lite problem er at jeg vil ha 2 vidt forskjellige ting ut av samme pc. *Liten og ikke alt for tung. *God batterilevetid *God å skrive på *Kan dra spill, ikke snakk om super grafikk eller noe. *Pcen må ikke bråke hvis jeg bare sitter å surfer/noterer/etc *Pris tenker jeg mellom 6 og 8 tusen. * Stilren, må ikke være. Men et stort pluss Noen som har noen gode tips ? Endret 30. august 2011 av Frederick_ Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Asus N55SF fra DustinHome er kanskje ikke helt super på batteri og ikke liten, men fy for mye ytelse for pengene man får. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Denne er vel den som er best på spilling av maskiner under 15,6-tommers klassen, med unntak av Alienware M14x. Prisen er god også. I mine øyne har den også et ok design. Hvorvidt den er god å skrive på, støynivå, batteritid ... må du nesten spørre noen som har den om Men hardwaremessig får man mye for pengene, synes jeg. Billigst her. Endret 30. august 2011 av thomit Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Sett litt på Thinkpad L420, men lurer på om den er verdt penga? Hørt veldig mye bra om Thinkpad, og en del dårlige om andre produsenter. Man får jo da litt dårligere specs en andre pcer til den prisen. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Joa.. De er kjent for å holde litt bedre, men den der kan ikke games på. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Nei vet, jeg har droppet det punktet ganske greit. Ville heller ha en pc som tåler og er generelt bra bygd. Kan heller spille når jeg er hjemme. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Da hadde jeg heller sett på en 13" eller 14". Mer portabelt. Feks Asus U36SD Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 http://www.komplett.no/k/kcp.aspx?sku=635769&sku=635771 Sitter å ser på disse to, men ikke helt sikker på hvilken jeg skal velge. 15,6" har bedre oppløsning, men er igjen en del større. Noe som ikke er så veldig praktisk mtp på forelesninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå