Adripadri Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Hei, Jeg tenkte jeg skulle henvende meg her, siden jeg selv ikke vet hvordan jeg skal løse dette. Problemstillingen er som følger:Har et stereoanlegg på stua hvor jeg har en eldre pc stående som mediastasjon, koblet til via HDMI til TV og videre ned på forsterker. Har i tillegg en PS3 stående koblet opp. Spørsmålet og ønsker mitt er å få et mindre kompaktanlegg/radio/høytalere i et annet rom som kan spille/streame den samme musikken som til enhver tid spilles fra "mediastasjonen" på stua. I tillegg skulle det gjerne vært gjort innen for et studentbudsjett... Hadde vært flott å få noen innspill. Ha overbærenhet for at forklaringen er relativt primitiv, er relativt fersk på dette Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Er det noe slikt du tenkte på? Har du DNLA på PC'n/stereoen? Du får sikkert tak i rimeligere, tenkte først og fremst å finne ut om det er i denne løypa du tenkte. Lenke til kommentar
Adripadri Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Det er akkurat noe slikt jeg er på leiting etter! Har ikke en DNLA-TV eller NAS nei, men å sette opp PC'n er vel ikke så vanskelig, for det kan vel gjøres via WMP? Hvordan det? I utgp. har jeg ikke behov for dockingstasjon osv. på det tilstøtende anlegget/høytalerne, fordi det finnes allerede i huset Mener jeg så et slikt opplegg med bare to USB-stikker som sendte lyd med hverandre i et søndagsmagasin i en eller annen avis for ikke lenge siden... Er det mulig å kombinere en slik løsning med et billig kompaktanlegg med USB-stikk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå