Tor r Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Hei,dei som kjenner meg har sikkert lagt merke ti at eg ikke har vert så aktiv på sidene i det siste. Dette er på grunn av sterk hodesus og hodeverk,dette kommer seg når eg ikke er så mye på pc. Har etter tidligere anbefalinger på gamle digit(husker ikke hvem det var)vert og skjekket syn og kjøpt det som en kaller pc/data briller,der styrken er forskjelig når eg ser på skjerm og ned på tastatur,det kom seg vel noe etter dette.men nå er det blitt nesten uholbart.På på skjerm er det +2,på tastatur er det +2,75. Det eg nå tenker litt på er om det hadde vert bedre med en ny pc skjerm og vilken eg bør gå for.Den eg har nå er en Acer AL2216W,4-5 år gammel.har lagt merke til i enkelte tilfeller at det er litt skjelvinger i pikslene ved behandling. Prøvd lenge og vere maks 20-30 minut om gangen på pc,med lengre opphold. Mens eg nå sitter og skriver begjyner suset så smått,vil gjerne legge til at eg har og en pc som bråker litt kan det være støy /lydsvingninger fra denne som vi ikke normalt hører,men som øret oppfatter og irriterer seg over.har prøvd noen dager nå med øreklokker for og se om det muligens kan være noe her,vil ikke si så langt at det har hjelpt noe. Takknemlig om noe kan eller har erfart noe om dette,så eg eventuelt kjøper rett pc skjerm,eventuelt ny pc og,Acer Aspire T180-IB7Z er den eg har nå..at det ikke bare blir et tilfeldigt kjøp for og se om det hjelper. Og så er det andre forhold eg må ta hensyn til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå