Howard Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 ABIT med ny mini-PC ABIT skal snart lansere en ny "small factor" PC. Boksen blir litt større enn andre typiske "barebone"-bokser, og har derfor mer plass for utvidelsesenheter. Les saken her. Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Den boksen der er mildt sagt ØGLY! Ser faktisk ut som en forvokst brødrister. Telcontar Lenke til kommentar
Danny Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 syns den så stilig ut,litt sånn 80 talls forsterker med den store runde knappen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 syns den var kul, jeg. så skikkelig chunky og solid ut.. ikke noe man vil få hamret i hodet. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Min mening om Digi Dice her: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=137062 Har observert i forskjellige forum at størstedelen av forumbrukerene synes at designet er mislykket. Hvorfor, tør jeg spørre? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Min mening om Digi Dice her: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=137062 Har observert i forskjellige forum at størstedelen av forumbrukerene synes at designet er mislykket. Hvorfor, tør jeg spørre? De fleste pr dags dato vil ha noe med pene former og farger. Jeg likte boxen Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Hvis jeg hadde hatt boksen hadde jeg nok lakkert dekselet svart, og latt fronten være som den er. Da hadde den vært sexy. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 likte den jeg, men de knappene burde fungert mer som på MSI's barebone (multimedia funksjoner) Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Hmm var ikke direkte stygg men ikke direkte pen heller : rart design menneh det er jo insiden som teller Lenke til kommentar
Diablo86 Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 det var tøft display, jeg likte den overklokkings knappen ogås, men selve boxse lingnet mer på et sterio anlegg enn en pc. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Som artikkelen til HW.no nevner, så er den utstyrt med AGP 8X. Men jeg stusset litt på antallet PCI-spor - HW.no sier den har 3, mens hos The Inq og PC World Norge står det at den bare har 2. Hva er rett..? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Den har agp port ja. Selv syns jeg boksen var grei nok, men ikke like fin som Shuttle kabinettene. Positivt at en del produsenter begynner å tenke på oss overklokkere også (Abit er jo nesten overklokkerenes venn dog ) Selv skal jeg kjøpe meg et Barebone systemneste gang, skal det være Barebone så må det bli Shuttle Lenke til kommentar
JrRRr76 Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 * Mulighet for tastatur og mus Det håper jeg da! Ellers er det et spennede design, men syns nok Shuttle og den nye til Soltek er mer "elegant". Denne kassa her ser nesten litt retro ut... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Den boksen så....hjemmelaget ut.... Får håpe den ser stiliger ut irl. Tviler på at Abit har leid inn noen designere når de formet den "tingen" Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Bedre bilder av Digi Dice kan sees hos X-bit Labs. Der ser man frontdøra som skjuler 5,25"-enhetene, minnekortleseren samt lyd + USB2.0/FW-utgangene, LCD-displayet i "aksjon", samt ikke minst hvordan den ser ut inni... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Den boksen så....hjemmelaget ut.... Ja, på det bildet så den ut som den var "hjemmespraya" med sølvlakk eller noe... finishen så ikke helt bra ut. Mulig det var bare et dårlig bilde. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Bedre bilder av Digi Dice kan sees hos X-bit Labs. Der ser man frontdøra som skjuler 5,25"-enhetene, minnekortleseren samt lyd + USB2.0/FW-utgangene, LCD-displayet i "aksjon", samt ikke minst hvordan den ser ut inni... Ser litt bedre ut der ja, men med et par enkle grep så kan den bli mye mer "attraktiv". Så gjenstår det å se på hvilket støynivå den holder. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Kanskje ikke så bra design som shuttle og soltek,men skjer jo ganske kul ut da :wink: Lenke til kommentar
bambam Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Synes den så rå ut jeg. Enkelt og greit design. Stilrent. Virker spennende. Heia Abit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå