Gå til innhold

LG 55LW4500\450n

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, storebroren gjorde det bra i EISA-kåringen ihvertfall (Link)

Jeg kjenner for lite til LG generelt (er en Samsung-fanboy uten at det skal avgjøre ditt valg), men jeg ville anbefalt deg å sett TV'n i praksis opp mot alternativene.

En TV nå i 2011 er uansett mye mer enn GOD NOK. Om det er Hifiklubbens førstevalg eller ikke vil jeg ikke se på som noe must.

Tviler på at du kan ta et dårlig valg, uansett hva slags TV du kjøper.

Lenke til kommentar

Ja, jeg er egentlig en samsung fanboy sjøl med TV, og min lcd40 100hz som er 4år~ gammel nå er fin den.

Men lyst på ny, og kjøpte en LG 42" til min mor som var veldig billig for 6mnd siden ca. Og bildet er bedre enn på min 40" selv om LG'n kun er 50hz. (nyere teknologi etc vel)

Har lyst på 3d og da helst passiv så må nesten bli LG egentlig.

Den du linker til er 2modeller over den jeg har tenkt på. 550 er vel rett over med live-tv shit med internett etc som jeg ikke trenger. Når jeg mente småbrødrene tenkte jeg da på mindre størrelse. Som 47 eller 42. (42 har vel ikke 3d riktig nok tror jeg)

Lenke til kommentar

Skjønte hva du mente med småbrødre - men du skal ikke se bort fra at selve TV-bildet er så veldig ulikt 650. Er det samme panelet så er det jo bare tilleggsfunksjonene (søppel) som koster skjorta.

Den du linket til har 100Hz, men det holder for mannen i gata.

Løp og kjøp - så får du heller krype og angre hvis det skulle suge barkebiller.

Lenke til kommentar

Hvor ofte kommer du egentlig til å ta på deg brillene for å se film?

3D er og blir en gimmick så lenge du må ha briller, men det er jo min mening bare da.

I mitt bruk hadde 3D kanskje vært aktuelt 2 timer i måneden - resten 2D. Regner med at du har et annet behov.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...