booze75 Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Noen som kjenner til en boks som kombinerer ISDN-Router med trådløst nettverk? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Noen som kjenner til en boks som kombinerer ISDN-Router med trådløst nettverk? Du finner vel en her: www.draytek.no Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Bare så kjipt at den er så dyr. Det er billigere med en trådløs gateway + isdn router. Lenke til kommentar
booze75 Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 Takker! Tenkte det jeg også, men fyren skulle på død og livet ha en boks, og til alt overmål, skulle den også være billig.... Men da vet jeg det. Lenke til kommentar
Bernt Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Har en Unex HR411i Bredbandsrouter m/ISDN Back-Up. Har trådløst nettverk og 4 ports Switch. Bruker den som ren ISDN Router. Mulig det er en utgått modell, finner den ikke i noen nettbutikk. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Jeg gravde litt rundt etter den der for litt siden, men jeg fikk vite at den var en utgått modell, og var klin umulig å skaffe. Dessuten var det en av butikkene som rådet meg til ikke å kjøpe den, da den hadde fått dårlig resultat i en test et sted... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå