Eivdjo Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Hei. Er på utkikk etter ny tv til hybelen og trenger derfor noe som kan brukes til alt. Dvs spilling fra pc, filmvisning, og xbox 360. Har i grunnen bestemt meg for 32" men 37" kan også gå. Fant denne på komplett, og den ser ut til å være ganske billig i forhold til hva man får. Selvfølgelig vet jeg at om jeg bare spytter i 5000 vil jeg få mye bedre utvalg. Er den helt grei? Kom gjerne med andre altnernativer Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Hei! Kan egentlig ikke hjelpe deg noe særlig, men er også på utkikk etter nytt tv, så håper det kommer noen gode forslag i denne tråden. TV'et du har funnet virker bra, spesielt til den prisen, men er litt usikker på hvor bra LCD er? Det meste funker, men LED skal visst være det beste. Jeg tenker å legge rundt 5000,- i et nytt tv, kan muligens strekke meg til 6k, men thats it. Var innom Elkjøp og kikket i går og fant egentlig mye bra, men tenkte jeg skulle sjekke litt på nettet i tillegg til å spørre her inne. Fant for eksempel et LED-TV fra LG hos Elkjøp for 5995,- Bildefrekvens(Hz): 50 Skjermstørrelse: 47 Paneltype: LCD m/LED Full HD: Ja Til 6k, hørtes dette greit ut for dere eksperter? Fant et annet LG-tv også, men dette er plasma. Bildefrekvens(Hz): 200 Skjermstørrelse: 50 Full HD: Ja Ellers fant jeg dette på komplett som virket veldig bra. Samsung 46 LED-TV. 5995,- Full-HD, 100Hz, 4xHDMI, WiFi-Ready, Allshare, DVB-T/C tuner, Slim Endret 30. august 2011 av Magiii Lenke til kommentar
Eivdjo Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 LCD tv'er får du også med LED bakgrunnsbelysning ja. Men jeg har enda ikke sett LED LCD ned i 2-3000kroners klassen. Og jeg ville mye heller ha kjøpt den fra komplett mtp at du får så utrolig mye mer for prisen. Det gjelder generelt for "alt" av elvarer. Problemet mitt er at jeg helst vil unngå å legge i 5000 i en tv, selv om jeg er klar over at jeg får mye mer da. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Du får jo utrolig mange gode tv'er f.eks 46" LED til en billig penge i disse dager. Så ville anbefalt deg å se litt rundt på nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå