chevyz28 Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 De godtok reklamasjonen på min Mist psu. Fikk ny i retur. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Bra at det ordnet seg, men det skulle bare mangle. Lenke til kommentar
Capitan Fracassa Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Selv om PSU'en er full av tjære, sneiper og vifta såvidt går rundt, så har PSU'er 5 års reklamasjonsfrist. Så Netshop tar feil uansett hva de innbiller seg, og ikke minst hva de jobber etter og forteller kundene sine.Den har fortsatt reklamasjonsfrist, men hvis den "er full av tjære, sneiper og vifta såvidt går rundt" er det ingen mangel, men feilaktig bruk, og reklamasjonen skal avvises. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Den har fortsatt reklamasjonsfrist, men hvis den "er full av tjære, sneiper og vifta såvidt går rundt" er det ingen mangel, men feilaktig bruk, og reklamasjonen skal avvises. Det er korrekt, men reklamasjonen skal da avvises med det, og ikke at PSU kun har to års reklamasjonsfrist, som Netshop her presterer å gjøre. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Ser at det gang på gang går igjen nettopp dette med at Netshop først gjør seg vanskelige for å så gi etter om kunden er aktiv bruker av diverse fora. Kan ikke forstå at dette er noe bra i det hele tatt for Renomét til Netshop i det hele tatt og dette er desverre langtifra den eneste saken som har dukket opp med stygg kundebehandling. Kjenner til flere tilfeller der selskapet har kjørt sin egen vei når det gjelder garanti og reklamasjon :-( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå