Gå til innhold

Netshop nekter meg reklamasjon.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om PSU'en er full av tjære, sneiper og vifta såvidt går rundt, så har PSU'er 5 års reklamasjonsfrist. Så Netshop tar feil uansett hva de innbiller seg, og ikke minst hva de jobber etter og forteller kundene sine.

Den har fortsatt reklamasjonsfrist, men hvis den "er full av tjære, sneiper og vifta såvidt går rundt" er det ingen mangel, men feilaktig bruk, og reklamasjonen skal avvises.
Lenke til kommentar
Den har fortsatt reklamasjonsfrist, men hvis den "er full av tjære, sneiper og vifta såvidt går rundt" er det ingen mangel, men feilaktig bruk, og reklamasjonen skal avvises.

Det er korrekt, men reklamasjonen skal da avvises med det, og ikke at PSU kun har to års reklamasjonsfrist, som Netshop her presterer å gjøre.

Lenke til kommentar

Ser at det gang på gang går igjen nettopp dette med at Netshop først gjør seg vanskelige for å så gi etter om kunden er aktiv bruker av diverse fora.

 

Kan ikke forstå at dette er noe bra i det hele tatt for Renomét til Netshop i det hele tatt og dette er desverre langtifra den eneste saken som har dukket opp med stygg kundebehandling. Kjenner til flere tilfeller der selskapet har kjørt sin egen vei når det gjelder garanti og reklamasjon :-(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...