Centy88 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Ser ingen grunn til at dette ikke skulle være greit? 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Både genetisk og lovlig sett er det bare å kjøre på. Helt lovlig. Eneste problemet er, som tidligere nevnt, de sosiale reaksjonene rundt dette. Du må selv gjøre deg opp en tanke om hva slags forhold dere har, hva slags forhold du ønsker, og hva du kan gjøre. Lenke til kommentar
Chondrin Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Av alle jentene som er på denne planeten velger du ste-søstra di? Riktignok ikke incest, men ganske shady uansett. Å ikke drite i sitt eget reir har vel aldri vært mer relevant 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Alpakasso Skrevet 1. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 1. september 2011 Å ikke drite i sitt eget reir har vel aldri vært mer relevant Nå trenger de ikke å ha scatsex. 15 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Å ikke drite i sitt eget reir har vel aldri vært mer relevant Nå trenger de ikke å ha scatsex. I lol'd Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Hvis ho er deilig og du ikke gjør det, vil du angre senere. Kjør på! 2 Lenke til kommentar
Lulupus Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Jeg ville nok sagt at du ikke skulle gjøre det, fordi jeg er av de som mener at hun er familie, samme blod eller ikke.. Er ikke mor og far også familie? De er heller ikke genetisk i slekt, og de har sex. Er det virkelig en ting å spørre om? Det er jo en helt annen vinkel på det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Nei, det er det egentlig ikke og Pingas har et godt poeng. Kjør på om du vil. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Du vurderer å ha sex med stesøstra di fordi..hun kanskje vil det? Det er nettopp fordi det er "veldig galt" at det er spennende og interessant. Forbuden frukt smaker best; dette har vært en upraktisk del av mennesket i all tid. Mitt råd er å gi faen i henne og unngå mindfuck i etterkant. Kanskje du sparer deg noen kroner på psykolog. Dessuten er det lite cred i å ha sex med sin egen søster, stesøster eller ikke. Virker liksom litt.. innavla. 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Så lenge det ikke får noen sosiale konsekvenser er det ikke galt, men dette må du tenke nøye på. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 du kommer GARANTERT til å angre. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Dessuten er det lite cred i å ha sex med sin egen søster, stesøster eller ikke. Virker liksom litt.. innavla. Kred eller ikke, det spiller ikke inn. Og hvis du synes det virker innavla, så er det du som har noe å jobbe med. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jeg ville nok sagt at du ikke skulle gjøre det, fordi jeg er av de som mener at hun er familie, samme blod eller ikke.. Er ikke mor og far også familie? De er heller ikke genetisk i slekt, og de har sex. Og like fullt tror jeg det er ett mindretall av unger i verden som ikke synes tanken er ekkel Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Dette minner meg om en annen historie. Det var en gutt og en jente på 17 år som var sammen og hadde naturligvis sex. Etter 3-4 måneder møttes foreldrene dems (som begge var skilt) og de hadde sex med hverandre og senere ble et par. Ingen som reagerte. 1 Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Det er faktisk noe litt annet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Litt annet på en måte ja, men ingen stor forskjell. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Føler det er stor forskjell på barn som har casual sex, og på voksne som innfører et seriøst forhold. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. september 2011 Forfatter Del Skrevet 3. september 2011 Skulle virkelig ønske jeg hadde den samme sjansen som du har, jeg hadde gjort det Postet av anonym: 027981aba396b851bf4a95663b09f080 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg