Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Galt å ha sex med ste-søstra si?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Både genetisk og lovlig sett er det bare å kjøre på. Helt lovlig.

Eneste problemet er, som tidligere nevnt, de sosiale reaksjonene rundt dette. Du må selv gjøre deg opp en tanke om hva slags forhold dere har, hva slags forhold du ønsker, og hva du kan gjøre.

Lenke til kommentar

Jeg ville nok sagt at du ikke skulle gjøre det, fordi jeg er av de som mener at hun er familie, samme blod eller ikke..

Er ikke mor og far også familie? De er heller ikke genetisk i slekt, og de har sex.

Er det virkelig en ting å spørre om? Det er jo en helt annen vinkel på det.

Lenke til kommentar

Du vurderer å ha sex med stesøstra di fordi..hun kanskje vil det?

Det er nettopp fordi det er "veldig galt" at det er spennende og interessant. Forbuden frukt smaker best; dette har vært en upraktisk del av mennesket i all tid.

Mitt råd er å gi faen i henne og unngå mindfuck i etterkant. Kanskje du sparer deg noen kroner på psykolog.

Dessuten er det lite cred i å ha sex med sin egen søster, stesøster eller ikke. Virker liksom litt.. innavla.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ville nok sagt at du ikke skulle gjøre det, fordi jeg er av de som mener at hun er familie, samme blod eller ikke..

Er ikke mor og far også familie? De er heller ikke genetisk i slekt, og de har sex.

Og like fullt tror jeg det er ett mindretall av unger i verden som ikke synes tanken er ekkel ;)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...