Balthier Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Bottom Line: Dere deler ikke gener og dere har kjent hverandre lenge. Hvor mere optimalt kan ett grunnlag for sex, erfaring og glede være? Dere er begge voksne og vet hva som skjer. Giddy up og slå treffning på det derran! 2 Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Så det er greit så lenge man er voksne og ikke deler gener? Er det greit om en voksen dame har sex med sin enda eldre adoptivmor? Jeg synes ikke det. Lenke til kommentar
Populært innlegg Yoshii Skrevet 30. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 30. august 2011 (endret) For faen da mann, kjør på jeg har rota med søskenebarn, men ble ikke å knulle ho, men har kompiser som har gjort det, så ste søster er for min del ingen problem så jeg hadde kjørt på. Endret 30. august 2011 av Yoshii 10 Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) æsj. Da er man passe desperat ass. Klarer ikke folk å få seg noe på vanlig måte lenger? Endret 30. august 2011 av aluxez Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Så lenge ingen får vite om det så er det helt ok i mine øyne. Men ikke la noen vite om det, er nok mange som synst det er jævla nasty... 1 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Not sure if serious or just a copycat... Endret 30. august 2011 av ThaHoward Lenke til kommentar
largem Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Veldig enkelt valg hvis det var meg. Ser du på ho som en søster eller som en veninde? Jeg ser på besteveninden min som en søster, ho får vite alt. Og jeg kunne aldri delt noe seksuelt med henne. Men hvis det bare er for sex ville jeg ikke gjort det. Men er du forelska så må du bare følge opp mener jeg da. Hun kan bli den som slapp unna. Eller dere kunne jo delt noe bra sammen. Men gjør det du føler for, kjærlighet er viktig. Lenke til kommentar
Lulupus Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Jeg ville nok sagt at du ikke skulle gjøre det, fordi jeg er av de som mener at hun er familie, samme blod eller ikke.. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Det hele kommer ann på hvorvidt du føler at henne er en søster, eller bare "dattera til stefar". Jeg har ikke noen stesøster, men jeg tror jeg ville gjort det. Dere har heller ingen forpliktelser ovenfor hverandre eller noen andre, så det hele kommer som sagt ned til om du ser på henne som ett familiemedlem, eller en venn. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Jeg ville nok sagt at du ikke skulle gjøre det, fordi jeg er av de som mener at hun er familie, samme blod eller ikke.. Er ikke mor og far også familie? De er heller ikke genetisk i slekt, og de har sex. 5 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Ta det sakte i starten og se opp for eventuelle ting som kan kjøre alt i grøfta. Hvis ting virker ok, så go for it Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Har en kompis som ble sammen med datteren til eksen til moren sin. De møttes mens foreldrene var sammen, og ble sammen med hverandre litt senere etter det var slutt. Om de holdt på mens foreldrene var sammen vet jeg ikke, men er vel ikke helt tvilsomt. Ser heller ikke hva som er galt i det. Endret 31. august 2011 av Nik0 Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 http://www.youtube.com/watch?v=yzHzc1zMPlA 2 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Ulovlig i henhold til norsk lov: NEI Ulovlig i henhold til janteloven: JA Sikker på dette? Jeg mener å huske at det faktisk blir regnet som incest i følge norske lover. Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 § 197. Den som har seksuell omgang med slektning i nedstigende linje, straffes med fengsel inntil 5 år. Som slektning i nedstigende linje regnes biologiske og adopterte etterkommere. § 198. Den som har samleie med bror eller søster, straffes med fengsel inntil 1 år. Straff kommer ikke til anvendelse på personer under 18 år. § 199. Den som har seksuell omgang med fosterbarn, pleiebarn, stebarn eller noen annen person under 18 år som står under hans omsorg, myndighet eller oppsikt, straffes med fengsel inntil 5 år. http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-023.html Litt uklart når de andre to er mer spesifikke, og § 198 ikke detaljerer. Men siden den ikke nevner stesøsken, så virker det for meg som om de er utenfor lovverket. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Da så Artig ordlyd i paragraf 199 også. "Som står under hans..." 2 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Da så Artig ordlyd i paragraf 199 også. "Som står under hans..." Det er slik Straffeloven er formulert og gjelder selvsagt ikke bare hankjønn ; ) Lenke til kommentar
Nie Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Litt googling forteller meg at sex mellom stesøsken ligger i gråsonen i den loven. Ettersom den loven gjelder både sosiale og biologiske forhold (adopsjon, for eksempel) tolker jeg det dithen at kjør på om man ble stesøsken i en alder av 25, og har sex i en alder av 26. Men jo lengre man har hatt søskenforholdet, jo mer mot fyfy beveger det seg. Men jeg har absolutt ingen juridisk bakgrunn å skryte av, så jeg tar forbehold om at jeg er på bærtur på havet. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Litt googling forteller meg at sex mellom stesøsken ligger i gråsonen i den loven. Ettersom den loven gjelder både sosiale og biologiske forhold (adopsjon, for eksempel) tolker jeg det dithen at kjør på om man ble stesøsken i en alder av 25, og har sex i en alder av 26. Men jo lengre man har hatt søskenforholdet, jo mer mot fyfy beveger det seg. Men jeg har absolutt ingen juridisk bakgrunn å skryte av, så jeg tar forbehold om at jeg er på bærtur på havet. Ved adopsjon så vil den som adopterer være foresatt/formynder, og det blir et helt annet konfliktforhold. Å ha sex med adoptivsøsken tror jeg heller ikke er ulovlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg