AnonymDiskusjon Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Hei. Ste-søstra mi er småkåt på meg og vil kansje ha sex, men det vil ikke jeg. Eller jeg vil men...det føles ikke riktig. Mamma fant en ny kar for 10 år siden og de giftet seg for 5 år siden. Den nye karen har 1 barn, ei jente. Ei jente som altså blir min "ste-søster" eller hva det nå heter. Jeg har kjent denne jenta siden vi var i 8-9 årsalderen. Vi er begge 19 år gamle nå. Hun vil kansje ha sex, men jeg synes ikke at det føles helt OK. Hun er tross alt ste-søstra mi! Jeg er gutt forresten. Hva gjøre? Postet av anonym: e72a43173c399c96af3fb1a8a208bd4c Lenke til kommentar
Populært innlegg Charlo Skrevet 30. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 30. august 2011 kommer an på om hun er fin eller ikke. 130 Lenke til kommentar
Populært innlegg Alpakasso Skrevet 30. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 30. august 2011 Det som er galt med incest er at eventuelle barn risikerer å bli misforma grunnet gener. Her er det ingen genproblemer. Kjør på, ikke noe galt. 33 Lenke til kommentar
Populært innlegg Gavekort Skrevet 30. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 30. august 2011 Så kom det de moralske sidene. TS burde spørre seg selv hvordan dette vil gå ut over resten av familien, og hva som kommer til å skje i ettertid. 24 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Så kom det de moralske sidene. TS burde spørre seg selv hvordan dette vil gå ut over resten av familien, og hva som kommer til å skje i ettertid. Ja. Det er nettopp det som er problemet. Vi er jo tross alt ikke i slekt, men alikevel føles det helt galt. Very wrong and veldig galt! /TS Postet av anonym: e72a43173c399c96af3fb1a8a208bd4c 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Gavekort Skrevet 30. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Om du ikke er sikker på at dette går uten konsekvenser så vil jeg si at det er bedre at du står over. Det finnes flere fisker ute i havet, som ikke vil risikere et dårlig familieforhold. Endret 30. august 2011 av Gavekort 14 Lenke til kommentar
Populært innlegg Balthier Skrevet 30. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 30. august 2011 Do it. 34 Lenke til kommentar
dahuff Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Jeg tror det må være noe galt med ste-søstra di om hun gjør tilnærminger til deg. Høres ut som at du er klar over det selv også. Jeg tror samvittigheten prøver å fortelle deg noe når du du skriver at du føler det er galt. Lenke til kommentar
Populært innlegg Baranladion Skrevet 30. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Ulovlig i henhold til norsk lov: NEI Ulovlig i henhold til janteloven: JA Endret 30. august 2011 av McHalvorsen 17 Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) To ting å tenke på først; Hva gammel og ny familie vil synes om det hvis de finner ut av det, og hva som skjer med dere hvis dere har et slikt forhold men så bryter det. Kan bli noen kjipe tiår hvis det ikke ender bra. Genetisk så er det ingenting å bekymre seg over. Men du kan også prøve å sammenligne med lignende situasjoner. Hva hvis hun hadde sex med moren din? Endret 30. august 2011 av KarlRoger Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Null stress, jeg kjenner flere som har gjort det. Men husk å bare være pulevenner, blir det noe mer kan det bli kleint. 6 Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Det største problemet med dette er at det kan bli utrolig kleine situasjoner på familieselskap etc. Eller enda mer alvorlige problemer i familien. EDIT: Det enda større problemet er at sex man egentlig ikke vil ha er dårlig sex. Endret 30. august 2011 av Han Far 2 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Hvorfor kan dette skape problemer i familien? Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Hvorfor kan dette skape problemer i familien? Jeg tenker på om noen av en eller annen grunn får vite om det. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Se Cruel Intentions før du bestemmer deg. 1 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Hvorfor kan dette skape problemer i familien? Jeg tenker på om noen av en eller annen grunn får vite om det. Hva så om noen får vite om det? 1 Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Dette er fanden meg det siste jeg noen gang hadde gjort. Sex med et familiemedlem er ufyselig, uansett om det er blodsslekt eller ikke. Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Hvorfor kan dette skape problemer i familien? Jeg tenker på om noen av en eller annen grunn får vite om det. Hva så om noen får vite om det? Hvis mor og stefar til trådstarter finner ut at trådstarter og stesøstra hans har seg kan det hende at de tar det meget ille opp. Noen personer synes at det er ubehagelig. Slike logiske slutninger burde du klare å trekke selv uten at jeg skal forklare det med teskje. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Spartapus Skrevet 30. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 30. august 2011 Det er bedre å angre på noe man har gjort enn noe man ikke tørte. Ja, det kan bli negative konsekvenser en periode, men slike minner varer evig. Ellers stiller jeg spørsmålstegn ved alle som kommer hit og spør om de burde gjøre ditt, om det er lov med datt eller om det er normalt å pule agurker. Som om en gjeng tilfeldige forumfolk er noen god rettesnor i livet. Blås nå i hva andre måtte mene og ta deres egne avgjørelser på eget grunnlag. 10 Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Bedre å angre på noe man har gjort enn noe man ikke tørte? Ja her regner det visdom over oss. Tror vel det egentlige ordtaket heter "bedre føre var enn etter snar". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg