Joshua962 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 dårlig Kundeservice og rot i regnskapet. Da sier jeg opp! legger ved e postene til Eivind Helgaker som tilsutt måtte til med pisken for at de på kundeservice skulle forstå ting. Det skall sies, kundeservice greide å rote ting til enda skjefen eivind helgaker gav de beskjed om å ordne opp, så i dag har jeg sagt opp å er kjempefornøyd md telenor 3g 4mbit ned og 1 opp på hytta. aldri mere ICE. Hei, beklager å måtte sende e-mail til deg men etter gjentatte forsøk på å nå igjennom hos kundeservice å få de til å reagere velger jeg dette. Saken er at jeg siden 31,07,10 har vært i kontakt med kundeservice for å få overført mitt abonemang til min samboers bedrift, noe som omsider ble gjenomført den 01,12,10 etter at jeg klagde på både mail og pr telefon. Jeg fikk da en måned gratis (Januar) som plaster på såret. Jeg var fornøyd med dette. Når jeg så trodde at alt var i orden sender dere regning for desember måned som alt er betalt,til samboers bedrift og dere krevde betalt for januar som jeg skulle få gratis. Dette sier kundeservice at de nå har ordnet opp i. Tørr jeg stole på det????? Vi får se hva som dukker opp i postkassen. Videre det som har skjedd er det motsatte av det som jeg ønsket og som var hele grunnen til at jeg ønsket å overflytte mitt abonemang til et bedrifts abonemang, nemlig antall gigabyte. Privat har 6Gb pr måned og bedrift har 10Gb som du sikkert vet. Men igjen er det bare rot og kundeservice virker å være helt handlings lammet. Jeg ringte den 14,01,11 og jeg ringte den 19,01,11 og jeg ringte i dag den 20,01,11 fordi min hastighet er satt ned grunnet bruk over 6Gb. Ingenting nytter, dere lover å sette opp farten men det skjer ikke. Jeg har 10Gb på dette bedrifts abonemanget og jeg finner meg ikke i at dere ikke gir meg 10Gb som er det jeg skall ha. P.g.a alt rotet som har vært har jeg valgt å si opp mitt abonemang hos dere derfor sender jeg denne mailen til deg så kansje kundeservice og de som jobber hos dere kan bli bedre. Mitt abonemang løper til 28 februar og da krever jeg at jeg skal ha 10Gb disponibelt. Videre vil jeg bare nevne at hvist det dukker opp en puring til meg for desember og januar så kommer jeg ikke til å betale det. Da får det bli forliksrådet neste. Nedenfor legger jeg ved den første e-mailen som jeg sente den 31,07,10 og den siste da jeg sa opp, og et vedlegg som viser at desember er betalt og det dere krever for januar. Håper dette hjelper, og kansje dere skulle vurdere kurs for deres kundebehandlere. Dette er på linje med eller kansje dårligere som nexgentel var i sin tid, men de ble bedre ettehvert de også. Svar fra helgaker. Hei Dette var ikke bra lesing og jeg beklager på det sterkeste det du har opplevd. Slik skal det ikke være og dette skal vi selvsagt få ryddet opp. Skal sørge for at vi løser problemet asap. Takk for konstruktiv tilbakemelding. Mvh Eivind Helgaker Etter dette gjorde kundeservicenoen forsøk på og orde opp menn det fungerte ikke Blant annet skulle helgaker trekke opsigelsen min så jeg fortsatt ville være kunde, men plutselig lå det en bekreftelse i innboksen min på at abonemanget var over. HOHOHEHE Jeg må le litt....... Anbefaler ikke ice jeg Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Du har endret et privatabn. til bedriften til kona di. Ice klarer ikke å gi deg 10gb, og du er låst på 6gb maks i mnd. Som bedrift har du andre regler å forholde deg til, lykke til med purringene som bedriften til kona di får som ikke du gidder å betale. 1 Lenke til kommentar
ebbe77 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Eivind Helgaker kan man ikke stole på! Jeg var kunde der tidligere med masse feil og problemer. Eivind Helgaker lovet å hjelpe/ordne opp i feil fakturering. Nå over et år senere har de ikke klart å tilbakebetalt kr. 299,- for feilfakturering. Hold Dere langt unna ice.net er mitt råd. De har et flott konsept og et meget godt produkt å selge, men det hjelper ikke mye når kundeservice er totalt fraværende når det blir gjort feil! Lenke til kommentar
Joshua962 Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Du har endret et privatabn. til bedriften til kona di. Ice klarer ikke å gi deg 10gb, og du er låst på 6gb maks i mnd. Som bedrift har du andre regler å forholde deg til, lykke til med purringene som bedriften til kona di får som ikke du gidder å betale. Som allerede er betalt. Betaler ikke 299 to ganger for desember måned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå