Emily26 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Traff en fyr på byen på fredag, han og en kompis var i byen for og besøke en kompis. Jeg så på han hele kvelden, han så på meg, og til slutt kom han bort til meg. Vi pratet om alt og ingenting og ga meg masse komplimanger å prøvde og kysse meg. Vi utvekslet tlf numre. Ble med han og kompisen hjem til han de var på besøk hos på narchspeil. Endte opp med at jeg lå med han jeg var keen på, sov over der og gikk hjem litt ut på dagen. Sa til han før jeg gikk at han bare måtte sende sms til meg senere på kvelden siden de skulle ut på lørdagen også. Timene gikk og han sendte meg ingen sms, full som jeg var tok jeg saken i egne hender og sendte mld og spurte om han var ute, fikk til svar at han var på samme plass som på fredagen, spurte han om han ville møtes og det ville han. Møtte han og vi fikk i oss noe mat pluss at han kjøpte en rose til meg. Så spurte han om hva jeg ville gjøre, svarte at det var det samme, så spurte han om vi skulle dra til der jeg ble med på narchspiel kvelden før noe jeg takket ja til. Ble sittende og drikke og han sa mye fint om meg til kameratene hans mens jeg satt der. Endte med sex denne kvelden også, jeg sov over, og vi hadde sex samme morgen, ble til dem måtte reise for og nå toget hjem. Da jeg måtte gå sa jeg at han bare måtte skrive mld så fikk jeg en klem og et lite kyss på munnen. Senere på kvelden fikk jeg en mld der det sto at nå kjennte han fylle nervene komme og avsluttet mld med et smilefjes. Jeg svarte at han ikke hadde grunn til og ha fyllenerver og at han hadde oppført seg fint og vert snill, tilføyde også om dem nådde toget. Fikk i retur om at dem nådde toget og at han synes jeg også var snill pluss et smilefjes på slutten. Svarte tilbake at det var bra dem nådde toget og la til et smilefjes. Fikk tilbake at dem nådde det såvidt, men at det gikk bra, så nevnte han at det skulle bli kjipt og dra på jobb og avsluttet meldingen med og skrive klem på slutten. Skrev tilbake at mandagen alltid er en kjip dag, og ekstra tung dag og jobbe på. Fikk tilbake en mld om at jeg måtte såve godt pluss en smily og en blunke smily. Skrev det samme tilbake. Huff jeg tenker hele tiden på denne fyren, har rett og slett blitt betatt.. Viss han kun var ute etter ons hvorfor tror dere han gidder og skrive mld til meg samme kvelden som han kommer hjem til sin hjemby som er forøvrig 50 mil fra min hjemby viss han ikke var ute etter noe mer enn sex? Er det håp eller er det bare for og være snill?? Personlig hadde jeg aldri hatt giddet og sendt mld til en jeg kun var ute etter sex med for helgen og som i tillegg bor så langt unna. Så hva skjer er det noe håp eller?? I dag (mandag) har jeg ikke hørt noe fra han, jeg har ikke skrevet til han heller, men har veldig lyst, vet bare ikke hva jeg skal skrive. Tips? Lenke til kommentar
frds Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Avsnitt er ingen dum idé så sent på kvelden, Vanskelig å si hva du skal skrive, men jeg tenker slik at han godt kan være keen på deg, mer enn bare ons. I hvertfall utifra detaljene som du forteller Så jeg vil si han er keen på mer, men igjen bare en tanke edit; tråden skulle vel vært i samliv og relasjon tråden. Endret 30. august 2011 av frds Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Det at han sender deg melding og svarer deg trenger ikke å bety at han vil noe mer. Om du sier til han at skal sende deg melding senere, så er det vel kanskje 50% som gjør det, 50% som driter i det. Ikke noe fasit-svar her, men sånn jeg oppfatter det, virker du litt smådesp på han. BA han sende melding osv. Ikke mas på han, sjansen er stor for at inntrykket hans av deg bikker over til å bli negativt (masete). Å sende en friend request på fb er ganske uskyldig om dere hadde god kontakt sammen, så det gjør neppe noe. Så får du se om han tar noe intiativ etter hvert. Om ikke går du etter egen intuisjon, og kontakter han igjen. Lenke til kommentar
Eagleizer Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Aner ikke hvorfor jeg ble sittende å lese på dette! Holder på å le meg ihjel av meg selv Men, siden jeg har levd en stund, og jeg forstår problemstillingen, kan jeg vel gi deg et kvalifisert råd: Drit i meldingene. De er allerede blitt like meningsløse som å sitte å smile til noen på toget i 3 timer uten å prate med dem. Ring imorra og si du hadde det fett i helga. Så kan du si det hadde vært kuult å treffe han igjen, og om han kunne tenke seg å komme på besøk til helga. Sier han at han har lyst, men ikke kan, og ikke foreslår NÅR han kan, er løpet kjørt. Får håpe han kan eller foreslår en annen dag/helg! Lykke til! Lenke til kommentar
Emily26 Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Aner ikke hvorfor jeg ble sittende å lese på dette! Holder på å le meg ihjel av meg selv Men, siden jeg har levd en stund, og jeg forstår problemstillingen, kan jeg vel gi deg et kvalifisert råd: Drit i meldingene. De er allerede blitt like meningsløse som å sitte å smile til noen på toget i 3 timer uten å prate med dem. Ring imorra og si du hadde det fett i helga. Så kan du si det hadde vært kuult å treffe han igjen, og om han kunne tenke seg å komme på besøk til helga. Sier han at han har lyst, men ikke kan, og ikke foreslår NÅR han kan, er løpet kjørt. Får håpe han kan eller foreslår en annen dag/helg! Lykke til! Og ringe virker da vell enda mere desperat enn og skrive mld? Jeg ba han heller ikke om og sende meg en mld når han hadde kommet seg hjem. Jeg sa noe i den dur " er bare og skrive mld eller noe en dag, du har da nummeret mitt" sa jeg mens jeg smilte og gikk. Skulle gjerne kontakta han på facebook, men jeg har sletta kontoen pga en tidligere eks av meg hacket seg inn heletiden og lagde faenskap for meg. Lenke til kommentar
Eagleizer Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Og ringe virker da vell enda mere desperat enn og skrive mld? Jeg ba han heller ikke om og sende meg en mld når han hadde kommet seg hjem. Jeg sa noe i den dur " er bare og skrive mld eller noe en dag, du har da nummeret mitt" sa jeg mens jeg smilte og gikk. Skulle gjerne kontakta han på facebook, men jeg har sletta kontoen pga en tidligere eks av meg hacket seg inn heletiden og lagde faenskap for meg. Vel, hvis du har ligget med fyren 3 ganger iløpet av en helg, kan det vel neppe sees på som desperat å ta en telefon? Blir som det nevnes masete med en masse SMS`er. Bedre å ringe. Da kan du jo bruke din kvinnelige intuisjon til å "føle" på hvordan det ligger an. Personlig liker jeg damer som tar initiativ. Det viser styrke, og jeg slipper, som deg, å sitte å lure på om jeg skal sende en SMS eller ringe. Tjansen er at du venter for lenge til at det blir naturlig å prate om helga, og hvis jeg har forstått rett, har dere ikke så mye felles opplevelser enda? Lenke til kommentar
Emily26 Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Og ringe virker da vell enda mere desperat enn og skrive mld? Jeg ba han heller ikke om og sende meg en mld når han hadde kommet seg hjem. Jeg sa noe i den dur " er bare og skrive mld eller noe en dag, du har da nummeret mitt" sa jeg mens jeg smilte og gikk. Skulle gjerne kontakta han på facebook, men jeg har sletta kontoen pga en tidligere eks av meg hacket seg inn heletiden og lagde faenskap for meg. Vel, hvis du har ligget med fyren 3 ganger iløpet av en helg, kan det vel neppe sees på som desperat å ta en telefon? Blir som det nevnes masete med en masse SMS`er. Bedre å ringe. Da kan du jo bruke din kvinnelige intuisjon til å "føle" på hvordan det ligger an. Personlig liker jeg damer som tar initiativ. Det viser styrke, og jeg slipper, som deg, å sitte å lure på om jeg skal sende en SMS eller ringe. Tjansen er at du venter for lenge til at det blir naturlig å prate om helga, og hvis jeg har forstått rett, har dere ikke så mye felles opplevelser enda? Og ringe er egentlig uaktuelt, føler meg enda mer desprat da:P Tror heller jeg går for en sms, men hva i all verden skal jeg skrive? Og hvor mange dager bør jeg vente før jeg skriver til han? Husker han nevnte at han skulle til utlandet nå førstkommende fredag, så gjerne det er en ting å skrive før det? Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Da kan du jo skrive noe sånt som "God tur på fredag, kos deg masse. Vi snakkes?" Lenke til kommentar
Emily26 Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Da kan du jo skrive noe sånt som "God tur på fredag, kos deg masse. Vi snakkes?" Nå er jeg faktiskt litt usikker på om det var på fredag eller søndag:P Men han tok et par bilder av meg, kan jeg da fks skrive " hei du skylder meg et par bilder med tanke på at du tok et par av meg, hva du velger og sende bilde av får være opp til deg;) Skal nevnes at bildene han tok av meg var av den litt kinky varianten;P Ansiktet mitt vises ikke på bildena han tok, og jeg lot meg bli tatt bilde av frivillig:P 2 Lenke til kommentar
Emily26 Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Da kan du jo skrive noe sånt som "God tur på fredag, kos deg masse. Vi snakkes?" Nå er jeg faktiskt litt usikker på om det var på fredag eller søndag:P Men han tok et par bilder av meg, kan jeg da fks skrive " hei du skylder meg et par bilder med tanke på at du tok et par av meg, hva du velger og sende bilde av får være opp til deg;) Skal nevnes at bildene han tok av meg var av den litt kinky varianten;P Ansiktet mitt vises ikke på bildena han tok, og jeg lot meg bli tatt bilde av frivillig:P Når kan jeg eventuelt sende den? Kom gjerne med andre forslag til hva jeg kan skrive Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Skal nevnes at bildene han tok av meg var av den litt kinky varianten;P Ansiktet mitt vises ikke på bildena han tok, og jeg lot meg bli tatt bilde av frivillig:P Er du sånn.... Seriøs nå? Hvor mange gutter har ikke gjort dette, også skrytt til vennegjengen å brukt bildene som trofé. Det der er idiotisk og delvis uansvarlig. Du er redd for å virke desperat, men om du homper en fyr ei hel helg, og også lar han ta bilder av deg, lettkledd eller naken, da hadde du DEFINITIVT ikke vært en dame jeg hadde hatt stor interesse å bli bedre kjent med. 1 Lenke til kommentar
Eagleizer Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Skal nevnes at bildene han tok av meg var av den litt kinky varianten;P Ansiktet mitt vises ikke på bildena han tok, og jeg lot meg bli tatt bilde av frivillig:P Er du sånn.... Seriøs nå? Hvor mange gutter har ikke gjort dette, også skrytt til vennegjengen å brukt bildene som trofé. Det der er idiotisk og delvis uansvarlig. Du er redd for å virke desperat, men om du homper en fyr ei hel helg, og også lar han ta bilder av deg, lettkledd eller naken, da hadde du DEFINITIVT ikke vært en dame jeg hadde hatt stor interesse å bli bedre kjent med. Vær grei! Emily fortjener respekt for at hun er "rett frem". Hun er ute etter gode råd, ikke kritikk fra folk som kommer fra et annet sted og som har en annen oppvekst og andre verdier. Vi er alle forskjellige! Skulle jeg gått på en "blind date", hadde jag valg Emily fremfor deg, som virker dømmende og forutintatt.. Sorry Neppe, ikke vondt ment Lenke til kommentar
Eagleizer Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Kom gjerne med andre forslag til hva jeg kan skrive Hei igjen Emily! Jeg forventer at du forteller oss hvordan dette går! Jeg er også litt sysgjerrig på hvor gammel du er, og hvor (fylke) du kommer fra. Vel, her har du mitt forslag til SMS. Ettersom jeg ikke kjenner deg, er den kun basert på innleggene dine, så hvis du føler det ikke er DEG, skal du sende den allikevel Hei kjekken! Siden vi møttes sist, har jeg tenkt litt mer på deg enn jeg hadde planlagt. Jeg har grublet på om jeg skulle sende deg en melding, men jeg er ikke av den innpåslitne typen, og har derfor vært litt i tvil om jeg skulle sende denne SMS`en til deg eller ikke, for jeg vil ikke virke masete. På den annen side kan jeg jo ikke sitte her i all evighet å lure på om du tenker det samme! Så hva tenker du? Har du lyst til å treffe meg igjen? Jeg vil bare vite hva du føler, så jeg kan bestemme meg for om jeg skal vente på å treffe deg igjen, eller om jeg skal gå videre i livet mitt.. No hard feelings anyway! Det var en fet helg! Klem.. "Emily" ----- Lykke til fra Eagleizer! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Skulle jeg gått på en "blind date", hadde jag valg Emily fremfor deg, som virker dømmende og forutintatt.. Sorry Neppe, ikke vondt ment Jeg hadde aldri gått på blind date, særlig ikke med en annen med utover. Dømmende og forutinntatt? Trenger man virkelig å være det her, her får man jo det servert. Lenke til kommentar
Emily26 Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 Kom gjerne med andre forslag til hva jeg kan skrive Hei igjen Emily! Jeg forventer at du forteller oss hvordan dette går! Jeg er også litt sysgjerrig på hvor gammel du er, og hvor (fylke) du kommer fra. Vel, her har du mitt forslag til SMS. Ettersom jeg ikke kjenner deg, er den kun basert på innleggene dine, så hvis du føler det ikke er DEG, skal du sende den allikevel Hei kjekken! Siden vi møttes sist, har jeg tenkt litt mer på deg enn jeg hadde planlagt. Jeg har grublet på om jeg skulle sende deg en melding, men jeg er ikke av den innpåslitne typen, og har derfor vært litt i tvil om jeg skulle sende denne SMS`en til deg eller ikke, for jeg vil ikke virke masete. På den annen side kan jeg jo ikke sitte her i all evighet å lure på om du tenker det samme! Så hva tenker du? Har du lyst til å treffe meg igjen? Jeg vil bare vite hva du føler, så jeg kan bestemme meg for om jeg skal vente på å treffe deg igjen, eller om jeg skal gå videre i livet mitt.. No hard feelings anyway! Det var en fet helg! Klem.. "Emily" ----- Lykke til fra Eagleizer! Hei Takk for innholdsrikt svar Selfølgelig skal du få en oppdatering! Jeg sendte han følgende sms i går: "Hei du kunne ikke tenke deg og sende meg et par bilder med tanke på at du har et par av meg? Hva du velger og sende bilde av, for være opp til deg:) Fikk følgende svar tilbake "Hei jeg har ingen naken bilder av deg altså! Så slapp av Har bildet av en sexy rumpe med truse på på Nice! Er på jobb enda jeg, sådet får vente litt! hehe.. Går det med deg da? " Så kan jeg ramse opp resten av meldingene jeg fikk, (orker ikke og skrive hva jeg skrev, kun det jeg fikk i retur av han) 1. "Jo bare bra med meg vettu Må nesten spørre, hva du tenkte deg bildet av? " 2. " Få et av deg da! " 3. Haha Du er søt da Men har ingen bilder liggende på telefonen hehe..få av deg da samme hva det er " 4. "Har ikke sminket meg jeg heller hehe:P Huff..hva gjør vi da Skal sende deg et bilde til helgen når jeg drikker paraply drink på stranden Men du først! hehe" 5. " opp til deg hiv deg på flyet til bulgaria til helgen, så kan du få et bilde + mer hehe 6. Haha modig du 7. Natta da! send bilde en dag da! sweet dreams Det er det jeg har fått av han. Som du ser bruker denne fyren her masse smileys, vet ikke om det er noe han alltid bruker i meldinger, eller om han bruker dem når han skriver til meg ikke vet jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå