Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan vet du om du er for stygg ?


Anbefalte innlegg

Ingen personer er for stygge.

Jeg regner med hvor "stygg" du er går mye på selvtillit. Om du går rundt og tror du er stygg, så blir du stygg.

 

Som sagt, ingen har perfekt utseende, ingen er stygge. Det handler vel mest om å akseptere seg selv som pen uansett om du blir avvist eller ikke.

Jo da det finnes masser av skikkelig stygge folk. Det er bare det at det er så jævelig politisk korrekt og si slik som du gjør her.

 

Case and point:

ugly.jpg?w=364&h=412

hot_weird_funny_amazing_cool4_funny-hilarious-ugly-people_goggles.jpg

a99_Jocelyn.jpg

uglypeople.jpg

 

Og nei ikke kom her å klag over at det siste bilde antakelig er en mentalt tilbakestående person med downs, el. Man kan fortsatt vurdere dem objektivt som stygge eller ikke. Det er bare PK bullshitet som slår til igjenn.

 

Hva er da pent eller stygt? Eksempelvis så skaper TV, magasiner, reklame, artister og spesielt motebransjen kunstige forbilder, for å suge ut penger fra selvopptatte usikre mennesker.

 

Med deres kunstige, utmagrede og langstrekte mennesker som forbilder, forvrenges jevnlig den egentlige virkeligheten.

 

Virkelige mennesker har ikke hauger av tidkrevende og dyr kosmetikk, slørefilter på kamera, langstrekte bildeeffekter og annen bildebehandling osv. Motebransjens mennesker er dessverre så selvopptatte at de blir syke av det.

Newsflash. Reklamebransjen/motebransjen skaper ikke hva som annsees som pent av seg selv. De bare bruker de bildene og modellene som selger fordi folk finner dem attraktive. Det er ikke slik at hvis motebransjen i morgen hadde funnet ut at feite folk full av kviser og vorter er det som er pent så ville folk begynne å også syns det.... Reklamebransjen er ute etter en ting. Og det er å selge produkter/tjene penger. Og hva i all værden tjener de på å "skape" skjønnhetsidealer i stedenfor å spille på de skjønnhetsidealene som folk allerede i utgangspunktet har?

 

Det er sannt at de redigerer bort føflekker, fregner ol på bilder, og skjuler det med sminke, men det gjør de etter det folk allerede har som skjønnhetidealer. Folk liker ikke "appelsinhud", fargeugjevnheter og flekker i lakken på karroseriet på en bil, og det gjør de heller ikke i huden på mennesker.

 

Denne politisk korrekte moralismen er latterlig!

 

 

 

Si meg er disse bilene pene?:

 

 

fiat-multipla.jpg

ugly-car-pictures-9w.jpg

ugly-car-h003.jpg

qqme4.jpg

 

Oi var det plutselig ikke så vanskelig å kalle noe for stygt lenger?

 

Hva med disse bilene?

 

 

mclaren-f1-variations.jpg

413.jpg

Aston-Martin-DBS-1.jpg

Ford%2BMustang%2BGT-R.jpg

chevrolet-corvette-c6.jpg

 

 

Oi var det plutselig ikke så vanskelig å være enig i "medias" oppfattning av skjønnhet lengere heller....

Endret av flesvik
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flesvik, for å gi et eksempel, hvorfor var det før ansett som pent å være kritthvit i ansiktet, mens i dag skal man være så brun som mulig? Bare for å ta et av mange eksempler.

 

Når det gjelder bildene. Nr 1. er overvektig, generelt ustelt, og har et rart uttrykk. Han kan fint bli attraktiv.

 

Nr. 2 bruker merkelig sminke, har langt svart hår, og stygge briller.

 

Nr. 3 er overvektig, merkelig hår, bruker en grå t-skjorte og holder et salgs dyr i hånda.

 

Alt kan gjøres noe med.

Lenke til kommentar

Flesvik, for å gi et eksempel, hvorfor var det før ansett som pent å være kritthvit i ansiktet, mens i dag skal man være så brun som mulig? Bare for å ta et av mange eksempler.

 

Når det gjelder bildene. Nr 1. er overvektig, generelt ustelt, og har et rart uttrykk. Han kan fint bli attraktiv.

 

Nr. 2 bruker merkelig sminke, har langt svart hår, og stygge briller.

 

Nr. 3 er overvektig, merkelig hår, bruker en grå t-skjorte og holder et salgs dyr i hånda.

 

Alt kan gjøres noe med.

1. Trender.... som igjenn er resultat av det godt beviste psykriatriske tendensen til mennesker som kalles "Conformity".

 

2. Om man kan "gjøre noe med det" har ingen ting å si, det er helt utenom poenget. Poenget er oppfattelsen av skønnhet og "stygghet". De fleste stygge biler eller hus kan jo sikkert også styles til å se fine ut med gode håndtværkere og nokk av penger til disp. Men det gjør jo ikke om på at slik de så ut orginalt var stygt.

 

Og jeg nekter heller ikke for at det finnes folk som f.eks oppriktig syns feite valkete folk er fine og at Fiat Multipla er en fin bil, men disse er en liten minoritet. Og det er majoritetens oppfattelse av skjønnhet som er det mest objektive. Og det er en veldig stor majoritet som er enig med reklame/motebransjens presentasjon av skjønnhet selv om mange kansje ikke vil innrømme det på spørsmål pga PK bullshit moralisme de er blitt innprentet med, ellers ville de ikke ha brukt det.

Endret av flesvik
Lenke til kommentar

;] Finnest flere typer en A4 Personen ... som di fleste her på forumet ! Er A4 :/

De på forumet passer nok rimelig dårlig med A4-personligheten.

 

Du derimot, har mentalt enda ikke kommet i puberteten, så jeg ser ikke helt hvorfor du er på forumet i det hele tatt, da dette ikke er en plass for deg enda, og det vil ikke gi deg det du ønsker.

 

Neii du .... >:/ . Dere har en litt personlighet som at dere på en måte er slikt at selv og jeg går litt ut ifra og ikke bare "Våkne - gå på jobb - gå hjem - sove " der alt er grått ! Dere kritiserer litt mye :/ om de minste ting så jeg blir forbannet . Jeg er 24 ! Er litt mere artigere en dere om det er slik dere er .... Er lov til og være et litt optimistisk gla forum selv om det er seriøst ? Jeg Eiger faktisk en personlighet !

 

Men flimzes ...... ? Hvor gammel er da så du ? ;]

Lenke til kommentar

Selv om man blir avvist en gang, så betyr jo ikke det nødvendigvis at man er stygg. Du kan jo se på det slik at alle mennesker har deres mening om hva en pen person er, den meningen er aldri lik for alle mennesker. Om alle syntes de samme menneskene hadde vært pene, hadde vi stått ovenfor et stort problem. Ergo, det finnes ikke noe fasit svar på "stygg" eller "pen". Jeg synes f.eks kristen bell er nydelig, mens andre synes kanskje hun er så-så.

Lenke til kommentar

;] Finnest flere typer en A4 Personen ... som di fleste her på forumet ! Er A4 :/

De på forumet passer nok rimelig dårlig med A4-personligheten.

 

Du derimot, har mentalt enda ikke kommet i puberteten, så jeg ser ikke helt hvorfor du er på forumet i det hele tatt, da dette ikke er en plass for deg enda, og det vil ikke gi deg det du ønsker.

 

Neii du .... >:/ . Dere har en litt personlighet som at dere på en måte er slikt at selv og jeg går litt ut ifra og ikke bare "Våkne - gå på jobb - gå hjem - sove " der alt er grått ! Dere kritiserer litt mye :/ om de minste ting så jeg blir forbannet . Jeg er 24 ! Er litt mere artigere en dere om det er slik dere er .... Er lov til og være et litt optimistisk gla forum selv om det er seriøst ? Jeg Eiger faktisk en personlighet !

 

Men flimzes ...... ? Hvor gammel er da så du ? ;]

 

Ehm... Jeg klarer ikke la være :-P

 

Jeg forstår faktisk ikke hva du mener her :-P

 

"Dere har en litt personlighet som at dere på en måte er slikt at selv og jeg går litt ut ifra og ikke bare "Våkne - gå på jobb - gå hjem - sove " der alt er grått !" Hvaaaa?! :D

Her er det til og med vanskelig å forstå hva du i det hele tatt har tenkt imens du skrev det xD Eneste jeg forstår, er at du tror vi alle sammen er rutinemennesker uten noe liv utenom jobb xD Der tar du feil :-P

 

Og dersom du eier den personligheten som du framstråler her, så skal jeg være veldig enig i at den ikke er spesielt A4. Om det er en positiv ting eller ikke, får heller dem som faktisk møter deg bedømme :-P

Ikke alt A4 er positivt. Dessuten begynner det å bli ganske standard å IKKE være A4 ;-P

Lenke til kommentar

Jeg er 24 !

HAHAHahhahHAHAHhahahHA :!:

 

Sorry ass, men jeg vet du er 17. Rimelig optimistisk å legge 7 år på alderen når du reagerer som en 14-åring

 

 

Edit: Jeg tror faktisk ingen i bunn og grunn er stygge. Mange gjør seg stygge, men om man har selvinnsikt nok til å ordne på "feila" man har tror jeg hvem som helst klarer å komme til der hvor man "ikke er stygg". Unntak på folk med rare skader og sykdommer

Endret av Demantios
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Neii du .... >:/ . Dere har en litt personlighet som at dere på en måte er slikt at selv og jeg går litt ut ifra og ikke bare "Våkne - gå på jobb - gå hjem - sove " der alt er grått ! Dere kritiserer litt mye :/ om de minste ting så jeg blir forbannet . Jeg er 24 ! Er litt mere artigere en dere om det er slik dere er .... Er lov til og være et litt optimistisk gla forum selv om det er seriøst ? Jeg Eiger faktisk en personlighet !

 

Men flimzes ...... ? Hvor gammel er da så du ? ;]

Vi kritiserer fordi du oppfører deg som en prepubertal unge.

 

Jeg er 21, og lever langt i fra et A4 liv, da jeg jobber på uvanlige tider, bruker langt mer tid på pc enn normalen, og driver med fotografi og ekstremsport på fritiden.

 

Og jeg tror ikke du kan presse det inn i A4 uansett hvordan du vrir og vender på det. Selv om det sikkert finnes folk som synes livet mitt er kjedelig og.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hei ! Ja - Hvordan vet du om du er for stygg for noen ? Høflige folk sier bare ikke rett ut hva di mener og ender som oftest opp med og såre mest ! . Tror jeg ble avvist for noen uker siden :] Men har tendens til og overdrive og ta feil ..... !

 

Dette må være en av de mest unødvendige trådene noen gang skapt..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

eneste som ikke er "normalt" er mennesker som er vanskapt, de ser kanskje litt annerledes ut, men personlig så er kanskje det ytre som trekker meg til en, men en jeg syntes er den baben syntes kanskje kompisen min er veldig uatraktiv. men når folk som for eksempel er overvektige, så føler de seg stygge fordi mennesket #hovedsakelig" skal være "tynne" og de føler ikke bra nok, deretter er det den utstrålingen de gir med kroppsspråket, og måten de er ovenfor mennesker. Jeg selv har en venninne som er veier ganske så mange kilo mer enn hun burde, men hun har en så fantastisk holding og hun blir sjekket opp hele tiden, har mange gutter som så og si står i kø. jeg tror hvordan du føler deg har mest å si. jeg føler at en jente med liv i øynene og som har en god kroppsholdning og ser ut som de er sikre på seg selv, er veldig attraktivt. men på en annen side tenker jeg også at kanskje en som er veldig overvektig ikke har så kontroll på seg selv og gir etter, og dermed tenker jeg at de kanskje har nok med selv og sin usikkerhet, at jeg heller syntes synd på dem. slik ser jeg på hvordan en menneske er attraktivt. ( overvektig var kun et eksempel, det går samme vei om en som for eksempel har har på 2 #tonn# sminke, jeg ville følt hun var ganske usikker på se selv) så håper ingen blir fornermmet og ja som sagt, det er ikke at alle er en steriotype, bare er sånn jeg har erfart.

Lenke til kommentar

Det er fristende å si at det bare er stygge folk som sier at utseende ikke betyr noe. Selvfølgelig teller personlighet også, men et godt utseende hjelper en gjennom livet.

 

http://www.reddit.com/r/amiugly

Post bildet ditt der.

 

Der er i hvert fall ikke folk redde for å uttrykke sine sterke, ærlige meninger. Jeg trykket meg inn på den første tråden og der sa den første personen "I felt like you wanted to eat my soul".

 

Flesvik, for å gi et eksempel, hvorfor var det før ansett som pent å være kritthvit i ansiktet, mens i dag skal man være så brun som mulig? Bare for å ta et av mange eksempler.

 

Det skyldtes at en stor del av befolkningen var bønder som måtte jobbe utendørs hele dagen og derfor ble solbrune. De som var litt velstående ville vise at de ikke trengte å jobbe og kunne sitte innendørs hele dagen og holde seg lakenhvite. Så kom den industrielle revolusjonen, og en stor del av befolkningen ble fabrikkarbeidere. Dermed ville velstående mennesker distansere seg fra arbeiderne ved å vise at de hadde tid til å oppholde seg utendørs og få sol på kroppen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...