Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan vet du om du er for stygg ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen personer er for stygge.

Jeg regner med hvor "stygg" du er går mye på selvtillit. Om du går rundt og tror du er stygg, så blir du stygg.

 

Som sagt, ingen har perfekt utseende, ingen er stygge. Det handler vel mest om å akseptere seg selv som pen uansett om du blir avvist eller ikke.

 

+1

 

Om du har en "dårlig" personlighet så gjør det deg stygg. Sadister og narssisister f.eks er stygge.

Lenke til kommentar

Du har et speil, ikke sant?

 

;] Seff ! Gla i meg selv - Men det er bare en liten tvil nor folk ungår dem

 

Et speil viser hva du selv tenker om deg selv, ikke direkte om du er stygg eller ikke.

 

Yess ! Hva er egentlig "normalt" ? Mennenske ? Kan noen vise meg det ? Nb : er 24

normalt menneske er en person med 2 armer, 2 føtter, 1 hode og alt det dere.

Utenom det er det ingenting som kan kalles et "normalt" menneske utifra utseende. Har du stor nese f.eks.. Kanskje du personlig ikke liker det, men det er normalt.

 

Ikke begynn å sammenlign ditt utseende med andre. Se på deg selv som en person med normalt utseende.

Lenke til kommentar

UNSKYLD MEG LILLE VENN ! Hold deg unna meg - Du kjenner ikke meg !

Du poster på et diskusjonsforum og ber om synspunkter, Sophia. Da er det vel ikke så meningsfullt å be folk holde seg unna fordi du ikke liker svarene. (Om det er årsaken...)

 

Avvisning kan ha mange årsaker. Ta det fra en med erfaring. Og nei, jeg synes ikke jeg er spesielt stygg, og det tror jeg ikke du er heller. Men nå vet vi jo ikke hva slags avvisning det er snakk om.

 

Nøyaktig hva er det du lurer på om du er for stygg for? Vennskap, kjærlighet, karriere som fotomodell, som barnehagetante...?

 

Geir :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...