Gå til innhold

Hjelp til kjøp av pc utstyr til internettcafe på filippienene.

Anbefalte innlegg

Jeg skal hjelpe en familie på Filippinene med å drive en internett cafe. Tenker vi skal ha 5 gamer pcr som kan kjøre online spill og 5 surfe pcer.

Gamer pcer må ha mist : dual core , 2 GB ram , bedre enn ati 3870 / nvidia 9600 gpu ,over 350w psu.

For Surfe pcer holder det med pc som kan kjøre win 7 med skype og andre apps gående greit.

Noen som har prd hjelp på hvor jeg kan få eller få kjøpt rimelige deler? Send pm om dette.

Finnes det noe restlager i Norge på delvis utgåtte varer ?

Fint om noen kan hjelpe med med å sette opp en handle vogn for beste løsning for deler til gamer pc : hovedkort , cpu , gpu , hdd , ram , psu til gamer pc under 1700 kroner.

Endret av natursjel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette må du kjøpe lokalt. Prøv å kontakte http://pcx.com.ph/ og be om et tilbud.

Du har vel ikke tenkt å importere en haug med PC-utstyr fra Norge til Fil? Tenk på frakt, moms og skyhøye avgifter... Papirarbeid som må gjennom ørten instanser på like mange måneder, med tilhørende gebyrer. Nei, det blir et helvete.

Hehe så sant så sant, Det er ille nok å forye visum der..

Ja jeg ser nå at det jeg evetuellt må kjøpe nytt blir billigere på fillipinene før toll etc...

Planen nå er å få tak i mest mulig brukt her her i Norge til gustig pris i høst og vinter og så reise dit på vårparten.

Endret av natursjel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...