largem Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Har datet en dame nå, begynner vel egentlig å bli ganske seriøst. Men det irriterer meg noe grønn jævlig at en av mine beste kompiser har hat et ons med ho 3-4 mnd før jeg traff henne. Men ho er så perfekt på så mange måter og jeg har aldri følt noe så fort og sterk for noen før. Syntes dere at det er verdt og fortsette? jeg vet hun føler veldig sterk for meg også i og med at vi ho har sagt det. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Hvis det du tror det er noe du kommer til å glemme og ikke tenke noe mer på etterhvert, fortsett med dama. Men om du tror det er noe som kommer til å irritere deg, så stopp mens leken er god. Hun kommer da aldri til å være god nok for deg da og det vil komme opp hver gang dere krangler, du kommer muligens til å være mer sjalu osv. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Kjør på. Er enig med Blåbær, men selv så ser jeg virkelig ikke på det som noe stort problem. Har selv opplevd lignende scenarioer. (både fra det som blir jentas side i denne tråden, og det å være deg) Uten at jeg syntes det egentlig ble noe kleint eller veldig rart. Men vi er nå alle forskjellige. Endret 29. august 2011 av Andrull Lenke til kommentar
DBM Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Jeg hadde ikke takla det. Ikke at det hjelper deg noe særlig å vite det, men tenk nøye over hva du kan takle. 1 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Det kommer sikkert til å gjøre deg kvalm med jevne mellomrom. Det som har skjedd har skjedd, og er ikke noe du kan gjøre med. Vil du ha ho, så får du med fortiden hennes også. Du kan jo alltids prøve om du er usikker, og kjenne på hvordan du takler det fremover. Forhold varer sjeldent evig uansett Lenke til kommentar
largem Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Takker for svar men har tenkt en god del, har finni ut at tross fortiden hennes er ho vært å holde på. For så forelska har jeg aldri vært. 1 Lenke til kommentar
medisinOmsider Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Dette er virkelig underholdene. Alle har sex med flere mennesker, men ingen liker å tenke på det. Rart. 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg tom waits for alice Skrevet 30. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 30. august 2011 Hvorfor er du irritert, TS? Du har truffet drømmedama, hva er problemet? At hun ikke er jomfru eller at en kamerat slo deg på målstreken? Ta det som et kompliment fra ham at han også fant henne attraktiv, og ta det som et kompliment fra henne at hun vil ha deg, mens det aldri ble noe mer med ham. Geir 10 Lenke til kommentar
largem Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Takk geir, et bra svar. Har vært med ho i dag også, og jeg har ikke ord for hvordan jeg føler for ho:) Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 De to over meg troller som faen btw :!: Anyways; om du noen gang tenker på dette og blir litt "emo", kan du trøste deg med at sexen dere vil ha er garantert bedre enn deres ONS. Videre i forholdet vil dere lære dere jævlig mye om hverandre, og leken blir mye mer awesome 1 Lenke til kommentar
largem Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 Vet ho ikke har hatt seg men noen andre i min vennegjeng hvertall. Men når jeg tenker meg så har jeg jo ikke noe å klage. Alle har behov. Er ikke "engle" barn jeg heller. Er dritforelska og jeg vill ha ho uansett fortid:) 1 Lenke til kommentar
medisinOmsider Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Bare husk at folk som er veldig tilbøyelig for behovene sine ikke tar så høytidelig på utroskap. Det er jo bare sex... Lenke til kommentar
TEE Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Alle har en fortid. Se på den positive siden her. Kameraten var ikke godt for noe annet enn en kjapp kveld og ingenting mer. Deg synes hun det er verdt å beholde Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Vet hvordan du har det. Bestekameraten min har vært da dama mi på fylla 2 ganger før jeg traff henne. Siste gangen var vel 2 uker før meg eller noe, dagen før vi begynte å snakke sammen. Men det har gått veldig bra hittil! Syns det er bedre att det er han enn en eller annen random faktisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå