wunderbjarne Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Hei skal bygge pc for min bror evt. kjøpe en ferdig. Kunne en som er litt inn i hva som er bra om dagen sette opp en hel pc til maks 8000kr? Samme om det er ati/amd intel/nvidia Men er vel ati/amd som gir mest for penga? Har: skjerm/mus/tastatur Noen av tinga som må være med: Midi tower med store vifter SSD disk til os og en stor vanlig til lagring Bra skjermkort som skal støtte battlefield 3 bra. Mer en nok minne Blueray spiller med vanlig brenner? Endret 29. august 2011 av wunderbjarne Lenke til kommentar
wunderbjarne Skrevet 29. august 2011 Forfatter Del Skrevet 29. august 2011 Hvilken nett butikk er dette fra? Lenke til kommentar
wunderbjarne Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 Passer dette sammen? Ser det greit ut? Skal da prøve å være en ok gaming pc uten overklokk. Lenke til kommentar
MrConfusion Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Passer dette sammen? Ser det greit ut? Skal da prøve å være en ok gaming pc uten overklokk. Dette ser veldig bra ut! Men personlig ville jeg ha lagt et par ekstra hundrelapper i hovedkort. Som f.eks denne Asus P8P67 Pro. Men nå har jeg alltid vært en stor Asus-tilhenger, så kanskje ikke du skal høre på meg =) Lenke til kommentar
wunderbjarne Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 Passer dette sammen? Ser det greit ut? Skal da prøve å være en ok gaming pc uten overklokk. Dette ser veldig bra ut! Men personlig ville jeg ha lagt et par ekstra hundrelapper i hovedkort. Som f.eks denne Asus P8P67 Pro. Men nå har jeg alltid vært en stor Asus-tilhenger, så kanskje ikke du skal høre på meg =) Valgte da det asus hk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå