Rolf Kristensen Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Korsedderkopp Bildet er fjernet. Beskrivelse: Takk til dere som bemerket uskarpheten da jeg la ut bilde tidligere i kveld, jeg hadde rett og slett glemt å etterskarpe det før jeg la det ut. Håper det er bedre nå Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Likte godt dette bilde her. Flott og rent. Pent motlys som lyser gjennom eddi og god komp. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Fin edderkopp, nett og bakgrunn! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Skarp og fin med god bakgrunn. Lenke til kommentar
Ketil Solberg Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Greit dette. Fin komp og behagelig bakgrunn som fremhever motivet. Motlyset lyser godt gjennom bena, men samtidig synes jeg det gjør kroppen noe mørk. Opplever ikke skarpheten som "spot on", skarpet med litt stor radius? Likte spindelvevet og forgreiningene det har utover i bildet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 Tusen takk til dere alle sammen for de hyggelige kommentarene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg