hiims Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 hei jeg har en Dell precison m4400 som i det siste har begynt og klikke, har måtte reinstallert vista 2 ganger ved og boote cden med oppstart for og få den til og fungere, og nå kommer denne feil meldingen opp. kan er dette en software feil?, hjelper det og oppdatere driveren?, eller blir dette dekket av noe reklamasjon? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Hva sier feilmeldingen? Mest sannsynlig at selve disken er gåen. Om du kan reklamere kommer jo an på hvor gammel den er. Lenke til kommentar
hiims Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Hva sier feilmeldingen? Mest sannsynlig at selve disken er gåen. Om du kan reklamere kommer jo an på hvor gammel den er. sånn glemte og laste opp feil meldignen siste gang.. pcen ble kjøpt 25.08.2008 trur du dette dekkes av reklamasjonen? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Dette er en S.M.A.R.T. feildeteksjon. Info: http://en.wikipedia.org/wiki/S.M.A.R.T. Om det dekkes av reklamasjon må forhandleren svare på, men etter 3 år er det nok lite sannsynlig. Lenke til kommentar
Anv Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Bærbare Precision maskiner selges ikke uten min 2år på stedet service, hvis du/dere har utvidet garantien dekkes dette, det er bare å sjekke service taggen på Dells nettsider. Om den er gått ut så koster en 2.5" HDD noen hundrelapper, jeg vil nesten foreslå å vurdere en SSD. Endret 30. august 2011 av Anvil Lenke til kommentar
toreae Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Hvilken harddisk er det? Edit: Ah ser det nå Samsung HM251JJ. Har en HM250JI, som har fått problemer med klikking. Det skal hvist være en oppdatering på internett til min. Har du prøvd å google litt? Endret 30. august 2011 av toreae Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå