Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Stort Kløe(hår) og flass problem

NeEeO

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har ett problem. Jeg har drit mye flass i håret, vis jeg bare drar håret bak over vil du se flass synke nedover mot bakken. Jeg bader 1 gang/uka.

Også har jeg ekstremt mye kløe, må sitte å klø i flere minutter, eller helt til jeg glemmer det. Det rareste er at jeg klør etter at jeg har badet også, uansett jeg bruker litt ekstra sjampoo. Det er lissom du ser en person som klør helt ubegrenset med tid i håret.

Noreply,

14år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har truleg kome inn i ein vond sirkel. Flass, ekstra shampoo, endå meir flass, endå litt ekstra shampoo, endå meir flass...

Flass er eigentleg utslaget av at hud og hår reagerar på ein sopp alle - meir eller mindre - har på huden, og som tek til å utvikla seg i puberteten. At du tilset hud og hår meir shampoo enn du treng for hårvasken aukar berre denne reaksjonen. Shampoorestane "nærer" soppen så å seia. Nett det motsette av kva du ynskjer, altså...

Her må du ha deg ein tur til apoteket og få ei lita flaske (120 ml) Fungoral shampoo, som kostar 240-250 kr i Noreg, vil eg tru, og som er utan resept. Du skal nytta ei stor teskei (og IKKJE meir) av denne shampooen, vaska hår - og ikkje minst hovudbotn - godt, venta kring fem minutt før du skyl, og ta dette oppatt tre gonger i veka i fire veker. Er det då tydeleg betring, skal du fortsetja ein gong i veka til flassproblemet er så å seia borte (alle har LITT), men ikkje lengre enn til flaska er tom. Du kan då og godt snakka med lækjaren og få resept på eit hårvatn som inneheld tjøre og som du skal ha litt i håret av kvar kveld og skylja ut kvar morgon. Er det ikkje tydeleg betring etter fire veker, er problemet ditt ikkje flass. Då skal du snakka med lækjar og lata han finna ut om du har eksem (til dømes psoriasis) i hovudbotnen, noko som kan gje avflaking som liknar flass til ein ser nøyare etter.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Men lissom jeg vet ikke helt hvor mye det er normalt å klø i håret. Lissom jeg ikke tenker på det klør jeg ikke. Også er det ikke alltid det skjer men man kan si Ca 1 gang daglig(Noen ganger skjer det heller ikke daglig fordi jeg ikke tenker på det). Men vis jeg plutselig begynner å klø så skjer det ekstremt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...