wil Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 her om dagen så installerte jeg Norton Internet Sec 2003 det gikk strålende, og seff etterpå så installerte jeg MSN messenger 6.0 det gikk fint det også, å jeg restarta maskina mi alt gikk bra helt til i dag, først restarta jeg maskina en gang, det gikk greit så installerte jeg noen oppdateringer til Norton det gjorde at jeg måtte restarte maskina igjen, da kom den meldinga som alltid har kommet. om at den trojan har prøvd å komme seg inn på maskina. Norton Internet Sec 2003 er så bra at den finner ut hvor og hvem som prøver å kjøre denne trojanen på maskina. IP adressen stammer fra MS corp. ip som den kommer fra er 65.54.240.61,1042 skjønner det ikke helt. å hvorfor i all verden skjer det bare med Msn messenger 6.0? og ikke med MSN messenger 5.0 når jeg installerer den så går det helt fint. Noen som har noen tips. jeg gikk jo over til Norton Internet Sec 2003 for å få bort dette problemet. men så kommer det allikevel. Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Åpne hovedvinduet og velg Personal Firewall _> Configure _> og se på Program Control. Der kan du gi tillgang til msnmsgr.exe --- Du har vel fjernet Windows Messenger før du la inn ny MSN messenger? Om ikke laster du ned dette programmet og trykker uninstall http://www.dougknox.com/xp/utils/xp_mess_disable.htm Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 jepp har fjerna Windows messenger ja. hvem trenger den shiten. jaha, men msn messenger står jo som tilatt da. nå har jeg jo, msn messenger 5.0 inne. har ikke prøvd msn messenger 6.0 etter at jeg formaterte fordi at jeg gadd ikke å ha den meldinga igjen. men som sagt msn messenger er tilatt her iallefall. merkelig at det bare skjer på min maskin. ingen av de andre maskinene i huset inkludert laptoppen min for denne meldingen. nå holder jeg på å laster ned MSN 6.0 en fil som heter setupDL se hva som skjer da. merkelig at det gikk i begynneslen. plutselig i går var det vel så kom denne meldingen igjen om at en trojan prøvde å komme inn på min pc. denne ip adressen stammer fra microsoft faktisk. jeg kjører XP og som sagt Norton internet sec 2003 engelsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå