RAK-foto Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Sommerfugler i glass Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Artig å se, men for meg virker det litt stivt ut. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 29. august 2011 Forfatter Del Skrevet 29. august 2011 Artig å se, men for meg virker det litt stivt ut. Hei og takk for kommentaren din, men hva mener du med «litt stivt»? RAK-foto Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Hmm,... ser jo at du har behandlet det og du har jo plassert det i kategorien kunst, men vet ikke riktig. Merkelig perspektiv er det også Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Dette ble et pent bilde. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 29. august 2011 Forfatter Del Skrevet 29. august 2011 Hmm,... ser jo at du har behandlet det og du har jo plassert det i kategorien kunst, men vet ikke riktig. Merkelig perspektiv er det også Hei og takk for din kommentar. Jeg har flyttet den til Diverse - tror kanskje den passer bedre der - eller?? Det perspektivet du snakker om - det er med hensikt at dette bildet er slik. RAK-foto Dette ble et pent bilde. Hei og takk for kommentaren din.RAK-foto Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Beskjedent motivmessig, men jeg synes du har vært veldig original mht. utsnitt og vinkling. Synes også at treffer kjempegodt godt med etterbehandlingen din. Et bilde jeg klør meg litt i hode over egentlig, perspektivet gjorde meg nesten svimmel. But I like:) Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Beskjedent motivmessig, men jeg synes du har vært veldig original mht. utsnitt og vinkling. Synes også at treffer kjempegodt godt med etterbehandlingen din. Et bilde jeg klør meg litt i hode over egentlig, perspektivet gjorde meg nesten svimmel. But I like:) HeiTakk for kommentaren din - det var hyggelig at du likte dette bildet selv om du blir litt svimmel av å se på det - da har jeg oppnådd en del av det jeg ville. RAK-foto Lenke til kommentar
Ketil Solberg Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Hm, får ikke dybdeskarpheten til å stemme med vinkelen på motivet, dette var spesielt.. På en bra måte. Likte komposisjonen og fargetone på dette. Egner seg desidert best mot sort bakgrunn, da kommer blåfargen mer frem også. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Hm, får ikke dybdeskarpheten til å stemme med vinkelen på motivet, dette var spesielt.. På en bra måte. Likte komposisjonen og fargetone på dette. Egner seg desidert best mot sort bakgrunn, da kommer blåfargen mer frem også. Hei Tusen takk for din utfyllende kommentar. Jeg la på sort bakgrunn og da så jeg det du sier. RAK-foto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg