Gå til innhold

BK: Broen over elven

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint motiv dette, komposisjonen sitter bra.

Bladene som dekker for venstre side av broen stenger kanskje noe for dybdefølelsen i bildet?

Opplever det som litt kontrastfattig når det først er S/H, kunne tenkt meg å se det med mer "smell"(i mangel på et bedre ord)

Det er nok riktig at bladene stenger gor dybdefølelsen. Men det er treet på venstre gjør bildet, synes jeg :)

Litt mer smell i S/H? Værsågod - tør ikke å ta i mer, da rekkverket gror igjen.

post-126935-0-97725600-1314724482_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Fint motiv dette, komposisjonen sitter bra.

Bladene som dekker for venstre side av broen stenger kanskje noe for dybdefølelsen i bildet?

Opplever det som litt kontrastfattig når det først er S/H, kunne tenkt meg å se det med mer "smell"(i mangel på et bedre ord)

Det er nok riktig at bladene stenger gor dybdefølelsen. Men det er treet på venstre gjør bildet, synes jeg :)

Litt mer smell i S/H? Værsågod - tør ikke å ta i mer, da rekkverket gror igjen.

post-126935-0-97725600-1314724482_thumb.jpg

Enig i at treet gjør mye av bildet, tenkte mer på bladene fra det som akkurat dekker toppen av rekkverket til høyre. Mener ikke at man skal drive beskjæring i forkant altså, det var bare en observasjon :roll:

Syns siste versjonen hevet et bra bilde enda litt til

Lenke til kommentar

Enig i at treet gjør mye av bildet, tenkte mer på bladene fra det som akkurat dekker toppen av rekkverket til høyre. Mener ikke at man skal drive beskjæring i forkant altså, det var bare en observasjon :roll:

Slik å forstå. Jeg var en tur innom samme sted i går; og konklusjonen er at en hagesaks er løsningen ;)

Syns siste versjonen hevet et bra bilde enda litt til

Takk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...