Alt-Ctrl Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Sjekk ut detta spillet. www.liveforspeed.com må være det råeste bilspillet ever, pluss at det er online og det er GENIALT. Bilene oppfører seg som om di var virkelige! Lenke til kommentar
Izex Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Er jo nærmest påbudt med ratt og pedaler på det, helt umulig å kjøre med mus ihvertfall...Men det var bra Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Vil ikke akkurat si at styringen var så virkelig, seriøst, det går jo ikke ann å svinge i 50km/t uten at bilen går rett frem jo. Alle som har kjørt bil vet at det er fult mulig å svinge uten å vrenge dekka for så å skli rett frem... Nei, det er nok ikke realistisk dette heller... des,OUT! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 Haha, jaha? på min PC går ikke bilen rett frem når jeg svinger, men tror nok det er morsommere og kjøre med skikkelig ratt og pedaler! Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Jøss. Har jo mellom 80 og 100 i svingen selv uten at den går helt rett frem? Diggbart spill Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 argh, hvorfor kan ikke jeg ha sånn. I den svingen på øverste bildet skal du holde ca 80km/t Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå